אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

15 באוק׳ 2022

להתעלות מעל לאגו ולהיות "האני הגבוה"

התעוררות העצמה הרוחנית שלך: איך להיות העצמי הגבוה
בחיבור עם העצמי הגבוה שלך אתה מעורר את הכוח הרוחני שלך. כוח רוחני מגיע מידיעת האמת בכל מצב. זוהי מתנה חשובה מאוד של תודעה שאתה יכול לקבל מהעצמי האמתי שלך. במערכת יחסים זאת תוכל לחקור ולגלות את האמת שישנו רק כוח אחד, זה של העצמי האלוהי, הצלם האלוהי ממעל. תוכל לגלות מה זה אומר לחיות את האמת הזאת כשאתה נפתח להבנה שלשום דבר לא יכול להיות כוח עליך ולשלוט בך.

עם הבנה זו, אתה יכול לשחרר את האשליה שיש משהו להילחם נגדו. אתה יודע שכאשר אתה נמצא במגע עם העצמי האלוהי שלך,אז אין מחשבות, אמונות, זיכרונות, אנשים, רגשות, מכשולים, מצבים, או נסיבות חיצוניות היכולות לעצור אותך מיצירת חיים שמשקפים את הפוטנציאל הבלתי מוגבל של העצמי האלוהי שלך. לא יכול להיות כוח חזק ממנו בכל דבר בעולם החומר, הכוח היחיד הוא רוח האל בך, העצמי האלוהי הכל יכול בתוכך. 
כאן ניתן לעשות מדיטציות מונחות והצהרות ולשחרר את אחיזת האגו כדי להרים את התודעה גבוה יותר - מצורף תרגום בעברית. מומלץ מאוד לקרוא כל מאמר כאן. כך נוצרת הבנה מה אנו עוברים יחדיו ולבד עם האני האלוהי בחיינו.  


אורין מציע קורס שנקרא
"להתעלות מעל לאגו" ואומר כמה מילים לתלמידי הרוח:
רבים מכם מבקשים לדעת איך להשיג, לחקור ולגלם תודעה ערה. כדי לסייע לכם לעשות את זה, אני מציע לכם קורס של "התעלות מעל האגו". אחד הקורסים המתמירים ביותר שהבאתי לכם. 
התעלות מעל האגו שלכם הוא צעד חשוב שקורה בדרך של מימוש עצמי. זה משנה את הזהות שלכם שבה האמנתם שאתם הנפש, הרגשות, ההרגלים, הזיכרונות, והרצונות שלכם. לקבל פרספקטיבה רחבה יותר, שבו אתם יודעים שאתם העצמי האלוהי שלכם.  
אתם משחררים את מה שאתם חושבים כעצמי קטן, מבודד, סובל, לעצמי פתוח לפאר וההדר של מי שאתם באמת-כעצמי אלוהי. העצמי האלוהי שלכם הוא החלק הגבוה ביותר והוא חופשי, ללא הגבלה, ויודע-כל. זו מודעות אינסופיות, נצחית, מלאת אהבה אלוהית, ותודעת החיים עצמם.
העצמי האלוהי שלכם תמיד יכול להגיע אליכם, ומציע לכם מתנות של תודעה שמאפשרות לכם לחוות שפע, מערכות יחסים הרמוניות, רגשות שלווים, ומחשבות שמכבדות אתכם ומשקפות חכמה אמתית. עם זאת, עליכם ליזום ולפנות לעצמי הזה וגם להיות פתוחים לקבל מתנות אלה. לכן נדרש לשחרר את האגו מאחיזתו בכם.
-זה דרך של פנייה ופתיחה לעצמי האלוהי שלכם, שתתעלו מעל האגו -אתם לא צריכים כוח רצון להתעלות מעל האגו שלכם. כאשר אתם פונים לעצמי האלוהי שלכם , הוא יספק לכם את האומץ, ההבנה, האנרגיה, המודעות, ההתלהבות והמוטיבציה שאתם צריכים לשינוי זה.
אני רוצה להוסיף שהחיים שלכם לא יהפכו ברגע למושלמים, ללא בעיות להתמודד איתן, או שתרגישו מאושרים כל הזמן. להתעלות מעל האגו שלכם ולהתעורר זה לא בריחה מהחיים שלכם, אבל הצמיחה שלכם תמשיך להאיץ, והדרך בה אתם מגיבים לנסיבות בחיים שלכם תהיה שונה. אתם תהיו מסוגלים יותר להישאר מרוכזים ומאוזנים, לזרום עם היקום, להבין למה דברים קורים, ולהתמודד אתם מרמה גבוהה יותר.
אורין מחזיק את הדלת פתוחה לרווחה כדי שכולם יוכלו לבצע שינויים קוונטים לזהות חדשה ולעבור לתודעה האלוהית שלהם. רבים כבר מוכנים לצעד זה כשהם מחוברים עם רצון אלוהי להתעורר לגוף האור שלהם או להיפתח לנשמה שלהם ולעצמי האלוהי. אם אתם מרגישים מוכנים להתמיר את האגו שלכם, אז אתם כבר מגיבים לאנרגיה של העצמי האלוהי שלכם שקורא לכם אליו כדי לחולל שינוי בכל רמה של ההוויה שלכם.
אתם שמוכנים לזה כמובן יודעים את זה דרך העניין שלכם בצעד זה שמוצג כאן. אתם עשויים להרגיש מוכנים לקפיצת מדרגה בצמיחה הרוחנית שלכם. אולי יש לכם תחושה של רצון להרפות מסבל, ולחיות בתודעה גבוהה יותר. 
ייתכן שאתם מרגישים נמשכים לחקור ולהעמיק את הקשר הזה. ייתכן שהיו לכם חוויות עם תחושה נשגבת, גם אם רק לכמה רגעים, ואתם רוצים להמשיך, לחקור ולהעמיק את המודעות הזאת. אתם מקרינים תודעה מורחבת זו ומשפיעים על כל מי שאתם מכירים, פשוט על ידי הנוכחות שלכם לידו. 
אתם שלוקחים צעד זה, נעשים חלק מקבוצה פנימית שמביאה הארה זו לעולם בדרך הרבה יותר גדולה מאשר להתפתח לבד. אתם תעזרו ליצור שינוי חשוב באנושות. מה שאתם נותנים, האנרגיה חוזרת אליכם ומאפשרת לכם לאמץ באופן מלא ולגלם יותר את התודעה של העצמי האלוהי שלכם בחיים.  

סרטון אודות העצמי הגבוה 

והנחיה איך להתחבר אתו  


כמה מילים ממני - מניסיוני, הלימודים של אורין "להתעלות מעל לאגו", פועלים כדי להרחיב ולהעמיק את החיבור שלך לעצמי האלוהי שלך ברמת תודעת הממד הרביעי כדי לבנות הכרה מוארת שיכולה להתעלות מעל האגו שלך. 
לימודים אלה מאפשרים להאיץ את הצמיחה שלך ולתת לך את הבסיס ההכרחי, להתמיר את החיים והתודעה שלך בדרכים נפלאות. אתה בא להכיר את עצמך כעצמי האלוהי ולא את האגו שלך, כדי לשחרר את הסיבות של כאב וסבל, ולהיות פתוח לשלום, שמחה, ואהבה פנימיים גדולים יותר. 
זוהי קפיצה לתודעה גבוהה יותר אל העצמי האלוהי שלך, בהתעלות מעל האגו שלך, כדי להתעורר למי שאתה. קח רגע כדי לשאול את עצמך אם זה הצעד הנכון הבא שלך. יודע שכל מה שאתה צריך יינתן לך במסע של ההגשמה העצמית שלך.
מנסיוני מומלץ לעבוד עם הקורס של אורין


להתעלות מעל לאגו - להוליד אתה חדש - קישור

זהו קורס אתו אני עובדת עד היום ואני חשה התקדמות נפלאה בתודעה ובאנרגיה שלי.
כל לימודי הרוח שלמדתי תומכים באמתות שאורין מביא בקורס זה-

12 המדיטציות המונחות בקורס הן:
  •           להיפתח לעצמי האלוהי                                   
  •         לעורר את העצמה הרוחנית שלך                     
  •  לבטוח בחכמה הפנימית שלך                   
  •          לקרוא ולזמן את ההשראה של העצמי האלוהי      
  •    להתמיר מחשבות מגבילות                         
  •  לחוות יותר חופש בחייך                            
  •           לצעוד לתוך שפע אינסופי                                   
  •                      לקבל את ההדרכה של העצמי האל שלך                          
  •    לדעת את שלוות העצמי האלוהי שלך             
  • להתרומם לתוך תודעה אלוהית                 
  •    ליהנות ממערכות יחסים הרמוניות                
  • להוליד אתה חדש                                   


אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם