אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

15 בינו׳ 2020

הדרך האמת והחיים, שאני השגתי


הנוכחות האלוהית הנוכחת בכל והאני העליון שלי הם אחד

 ואני נעלה זה הוא הדרך, האמת והחיים לגילוי הבורא בבריאה


כמה מילים עלי להיכרות

(כאשר הכתוב כאן הוא מודגש -זה מציין קישור לקריאה)

                   
שמי רחל לב ומאז התעוררותי הרוחנית אני מסורה לנתיב האוניברסלי. ייעודי בחיים אלה - להיות זאת שמראה את הדרך להשגת תודעת "האחד" דרכה מתגלה עולם חדש ומואר, דרך שיתוף מה שקיבלתי עם אחרים שמתגלים בנתיב שלי. 

הדרך האישית שלי להתעוררות התחילה עם הספר "התקדשות- החניכה לאמת" של אליזבט הייך. ספר זה הביא אותי להיזכרות והבנה מה אני עושה כאן. בעקבות זה הגיעו עוד ספרים ועוד הבנות....

הספר "העצמי הגבוה -צמיחה רוחנית" בהדרכת אורין הביא אותי לתרגול רוחני מעשי בדרך חווייתית בחיים עצמם.  בהמשך הדרך, הלימוד של אורין נתן לי הכשרה עמוקה להפעלת "גוף האור" וזה הביא לי מוטיבציה ראשונה לתת ידע ומודעות בקבוצה במסגרת של צמיחה רוחנית.  

בשנה שבה התחיל המילניום החדש, נפתחה לי הדרך לנתינת שירות במסגרת אוניברסלית עם קבוצה בינלאומית. דרך זאת לימדה אותי מה היא עבודת צוות ושיתופי פעולה דרך השקפת אחדות ונתינה לאחר. 

הרוח הפנימית שהתעוררה בי בדרך זאת של שירות - הדריכה אותי לעבור הלאה למסלול של לימודי האני הנני של המסטר המתעלה סינט ג'רמיין. לימוד זה פתח לפניי את החיבור האמתי לנוכחות האל והפעלתה בחיי כמי שאני.

 מכאן הגעתי ללימוד בבית הספר-להתעלות של מלכיצדקלימוד זה של מסדר מלכיצדק הגיע כקפסולות אור דרך אוניברסיטת הרוח של מלכיצדק במישורים הפנימיים - אשר תורגמו לחומרי לימוד מוצפנים דרך תודעת העצמי העליון של שליחת מלכיצדק ששמה קריסטל, יעוד לימוד זה הוא להנחות חניכי רוח בנתיב-ההתעלות להשגת תודעת "האחד", ישירות דרך הנוכחות האלוהית ששוכנת בפנים.  

האוניברסיטה של מלכיצדק פועלת בשיתוף פעולה עם מישורי האור והספונסרים שלה הם מורה - עולם מסטר קותהומי, מסטר סיינט ג'רמיין, לורד סננדה, ואחוות האור של מלכיצדק - שהם מההנהגה הרוחנית של העידן הזהוב החדש בכדור הארץ.

כבוגרת מוסמכת של בית ספר זה היה עלי לעבור חניכות רבות לאורך כמה שנים. ההשגחה שלי הפנתה אותי  לנתינת שירות אוניברסלי במישורים הפנימיים. פעילות זאת היתה ברשת האור הפלנטרית, רשת האיחוד, שמחברת את תודעת האנושות הגבוהה במישור הפנימי.  זה הגיע אליי דרך פרויקטים של "ארגון ילדי השמש - אני הנני אוואטר"  והתכניות המגוונות שלו המנוהלות בהשגחת ההיררכיה הרוחנית דרך רשת האיחוד. 

אחת התוכניות החשובות שהארגון הזה שיתף בעולם היא "חניכות המעבר מהאנושי לאלוהי", אותה יישמתי עם חברים מכל העולם ביחד, דרך חיבור פנימי לרשת הקריסטל הפלנטרית. לאחר מכן הצגתי את החניכות שנדרש לעבור בבלוג שלי, ואכן בשנים האחרונות נכנסו אלפי חניכי-רוח לתוכנית זאת, כדי לקבל כלים בנתיב החזרה הביתה. 

היעוד הגבוה שלי כנשמה נפתח לפניי ובשנת 2016 נכנסתי לפעילות בקבוצת פייסבוק עם מוטיבציה לתת לאחרים את ההכוונה שאני קיבלתי בדרך. גיליתי שבעיקרון - ככל שהעברתי יותר ידע רוחני ממני לאחרים, נפתחו לי עוד נתיבים של ידע רוחני שחיזקו אותי תודעתית. 

כך העברתי מאמרים רבים מההיררכיה הרוחנית וממקורות אותנטיים נוספים שהגיעו אליי ויצרתי בלוגים ואתרים חינמיים שמלמדים את המחפש הרוחני כל מה שנדרש לחזור הביתה - למורשת האלוהית. זה בא מתודעה ערה שהאני שהנני - הוא האחד שמתגלה בכולם וכאשר אני נותנת לאחרים - אני זאת שמקבלת חזרה. בערנות זאת עברתי גם חניכות רבות בקלות.

תחנה חשובה בדרך להתעוררות מלאה, היווה "קורס בנסים".  קורס מופלא זה - כשמו כן הוא. הוא הביא אותי להתעוררות מלאה דרך התנסות מופלאה בחיים עם העצמי האמתי במגוון חוויות ואני מעבירה השראה שקבלתי ממנו- בבלוג - "דע את עצמך באור האחדות"

 בזמנים קריטיים אלה בחרתי לתת את חלקי בתוכנית האלוהית בהצגת לימוד אוניברסלי בקבוצה פרטית בפייסבוק, בהדרכת אחוות מלכיצדק וההיררכיה הרוחנית, דרך הצגת הדרכה אלוהית ישירה מהלימוד האותנטי של מסדר מלכיצדק, שבו לא מעורבת פרשנות אישית שלי. היעד בקבוצה זאת הוא הדרכה איך להשיג "תודעת עולם חדש ומואר" דרך הבחירה לחיות כעצמי-אלוהי. 

אני מאמינה שלימודים אלה ייפתחו יותר בעולם דרך שליחי מלכיצדק, כי חוק רוחני נכנס בפלנטה לתוקף - והוא חוק האחד. כל העולם עובר כעת חניכה רוחנית גדולה לשם השגת השלב הבא של אנושות נאורה בממד של אחדות ההוויה.

 אני מדגישה שלא מספיק ללמוד להבין ולשנן את האמת המוצגת בחומרים שאני מציגה בבלוגים והאתרים שלי, אלא יש ליישם אותה בחיים בכל רגע נתון. לעשות את זה דרך תודעה קבוצתית עם חברים נוספים הצועדים בנתיב - זו הדרך הקלה להשיג אמת זאת.  זה מתאפשר רק דרך תודעת העצמי-המסטר, שהנו העצמי המשותף שלנו. 

תודה לכם שאתם מאפשרים לי להעניק לכם ממתנות הרוח שאני קבלתי כאשר אתם מצטרפים לקריאה והאזנה של המאמרים, ההפעלות וההדרכות שאני מציגה. הם מתבססים על אבני הדרך הרוחנית שקבלתי מלימודיי לאורך הדרך ואשר מצטלבים באופן מופלא עם אמת גדולה אחת, שחושפת מי אנחנו ומה היא הדרך  להשגתה בתודעה ערה.

להיכרות עם אוסף הבלוגים והאתרים שלי היכנסו לקישור זה 

סרטוני יוטיוב

להשראה שאני מקדישה לכם בנושא : 


קישור  לפלייליסט





סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם