אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

10 בינו׳ 2024

שיעורי החיים הם המפתח להשגת תודעת-על

 שיעורי החיים הם המפתח להתעוררות של הטבע האמתי שלנו. אנו נוכל לתרגל אותם כל יום במיוחד באותן נסיבות שמטרידות אותנו. אם אנו לא בשלום עם משהו, אנו יכולים לחזור לשיעור הזה ולתרגל את זה. נוכל לפתוח את עצמנו לקול המרפא של רוחנו הפנימית לגבי כל דבר לא הולם שאנו חווים. 

בילינו כל החיים באמונה שאנו מבינים את כל מה שאנו רואים ושיש לזה סדר והגיון.  היבט זה של סדר חיצוני שמנהל אותנו עומד כמחסום לריפוי התפישה שלנו. זה מייצג נפש סגורה ומוקטנת שאינה מוכנה ללמוד מתוך הידע הנצחי  של הנשמה. ההסתמכות העצמית הזו מגיעה מההיגיון של האגו.   זו היא דרך לשמור על עצמנו, כמו נער שלא התבגר שבועט ואומר, "אני רוצה לעשות את זה רק בדרך שלי".  

כאן, האמת האלוהית מציעה השקפה אחרת שמביאה שחרור מוחלט מהגבלה וקטנות השכל וכשאנו מוכנים לוותר על המאבק הזה אז אנו נותנים משמעות לחיים עם ידיעת האמת שהכול בנוי על אהבה מלוכדת. כי למען האמת, אנו נאהבים ואוהבים במהות שלנו. 

בעבודה זאת נבקש מרוח האמת תובנה. הרוח הפנימית היא רוח הקודש - השוכנת בכל הבריאה. היא המתווכת בין הבורא לבריאה והיא זאת שמתעוררת ומדריכה אותנו כבת קול אלוהית, דרך חיבור להכרה של העצמי הגבוה ויכולה לומר לנו כך:

  "קח את חייך בהבנות חדשות. תן לי להיות המקור של אמת עבורך. תן לתבונה שלי לשטוף אותך כשאתה מכיר בכך שאתה עצמך לא מבין כלום. אל תפחד להכיר בכך שאתה לא מבין את העולם שאתה חי בו. זהו הצעד הראשון לחופש אמתי. 

האגו רואה את ההכרה הגבוהה כסוג של מוות שלו, שכן המשמעות שהוא נתן וקיבל בחזרה אינה תקפה עוד בהכרה זאת. האגו מעדיף את חלום הפירוד שלו למציאות זאת. ההבנה של הרוח בך תוביל אותך למציאות של תחיית החיים האמתיים ; להשגת חופש מהשקר של האגו שמתגלה בחיים. תן להבנה שלי להיות אפשרית עבורך.  אז  למה לא לתת להבנה זאת לבוא כבר היום ? "  

דרך צעדים קטנים שאתה עושה כנשמה, לעבר מודעות לזהות האמתית שלך כאהבה, כאשר אתה לומד לתרגל את המחשבות האנושיות ולמיין מה השקר ומה האמת בהן, נפתח פתח זעיר, סדק של אור באמונות הקשות של תפישת הנפרדות.

למרות שזה אולי נראה לא נוח להתבונן ולזהות מה שהנו חסר משמעות בחיים, עם המוכנות שלך הקבועה שלך תראה שהמחשבות חסרות המשמעות עליהן אתה מוותר מוכנות ללכת. זה עוזר לפתוח את ההכרה לעצמי הרוחני כדי שתוכל לרפא את המחשבות האלה ובהדרגה לחבר אותך אל המודעות שרק אהבה הנה אמתית ומשמעותית.  

כשתראה את המחשבות של האגו המפריד כחסרות משמעות, לא תתמקד בהן וכך תחלץ את ההכרה שלך מבית הכלא האנושי ותוכל לעשות מעבר לחיים כנשמה אלוהית.  כשאתה מוכן להתאמן בשקידה ועקביות על רוח האמת. מוכן לתת למחשבות להירפא ומוכן לחיות בדרך חדשה של תפישת העולם.

מה אנו מבינים מזה ? 

 שאנחנו חייבים ללמוד להסתכל מחדש על כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים כנכון וכאמת. שיעור כזה  הנו צעד חשוב מאוד לנשמה - ללמוד לזהות מה חסר משמעות בראייה האנושית, הכרה כזו היא שחרור מפחד, מטינה, ממרירות וממאבקים. 

נאמר לנו שרק האהבה אמתית.  זה נכון, שהאהבה חייבת להיות כל המשמעות שיש. לכן כל מחשבה שאינה החצנה של האהבה היא חסרת משמעות.  שיעור זה שאנו לומדים דרך החיים עצמם הוא צעד חשוב בתפישת אחדות, ומשחרר אותנו מעריצות הפחד של האגו השולט דרך עולם החומר על הנשמה. 

ובגלל שהשקענו כל כך הרבה בהזדהות שלנו במערכת האגו ואמונות הפירוד שלו, זה לא קל להבין במלואו את המסר הזה למי שאינו מתחבר לחלק הרוחני שלו או לנשמה. התפקיד שלנו הוא פשוט לקחת את הצעד הזה, כשאנו בטוחים שרוח האל השוכנת בנו תמשיך להדריך אותנו לקראת שלום ואהבה כי זה הרצון האמתי של לב הנשמה שלנו. 

באימון ההכרה הזה נאמץ הבנות מחשיבה זאת :






הצהרות שבאות מהסכמה מודעת דרך חיבור לחכמה הפנימית


כשיש בך פחד זהו זמן מצוין לתרגל את ההבנה הזאת בקשר עם  מאבקים בחיים

לסיכום

 אם אתה מוצא זרם של פחד הפועם בחייך. לפחות היה מודע לזה כשזה קורה. בשלב מסוים בחייך, אפילו לא ידעת שאתה חי בפחד. זה פשוט נראה טבעי ונורמלי ולא היה לך מושג שאתה יכול לצאת ממנו. צפה לכך שתדע לקחת אתו צעד נוסף קדימה לתוך חיים טובים יותר. בהם יש לך יותר שלווה מאז שהתעוררת לאמת. 

כל צורות הפחד באים מדאגה רבה מדי עבור החיים. היום שחרר את כל הניסיונות לשלוט בחייך עם דאגה. שחרר את כל "התיאוריות" על מה שאחרים צריכים לעשות, העבירם לידי רוח הקודש. אמור :

" אני אחראי רק על המחשבות שלי. היום אני בוחר לחשוב באהבה על כל דבר שעולה בהכרתי. יודע שאין מה לחשוש בהכרה זאת." ברגע זה אתה נח בהכרה האלוהית כי האני האמתי שלך הוא זה שיודע שאין מה לפחד.

לעתים אתה שוכח את זהותך האמתית. אבל היום אתה אומר מילים אלה: " אין ממה לפחד".  המילים האלה חזקות באמת ומוכנות להזין את מצב הרוח הטוב שלך ואת קיומך הבטוח. הודה לאל על המילים האלה; הודה לאל על אהבתו הנצחית הטמונה בלבך. אמור - "ברגע זה אני נח באלוהותי פנימה כי האני האמתי שלי יודע שאין מה לפחד כשאני בוחר רק באהבה."

איזה משפט פשוט ורב עוצמה: "אין ממה לפחד".

היום חזור למדיטציה שלך, ותמצא את המקום השקט בלב הווייתך שבו אלוהים ישנו, בחר להאמין באהבה בכל לבך, וללא יוצא מן הכלל.

 למי שמעוניין - להלן אוסף של מאמרים מורחבים 

1-  בנושא העצמי הגבוה והתעלות לאור ההכרה הגבוהה






אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם