אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

7 באפר׳ 2021

אתם מתעוררים ומושלמות זורמת בתודעה


בנתיב הרוחני אנו נעשים מוארים בהבנה של הנוכחות האינסופית של היקום שלנו, של האל האב-האם שלנו שהם שני היבטי האלוהות הנובעים מהמקור שלנו במרכז היקום. האל האב - האם ברא אותנו כעותק אלוהי אינדיבידואלי שלו עם ההכרה האלוהית של היבט האב האלוהי ועם הלב המקודש של היבט האם האלוהית. 

אנו הננו היבט הבן/בת האלוהיים בבריאה גם כאינדיבידואל וגם כקולקטיב. אנו נשלחנו לתוך היקום הזה עם מורשת אלוהית כבוראים בעלי תודעה אינדיבידואלית של אני הנני אלוהי.  העצמי הנוכחי שלנו הנו שבריר מהתודעה האלוהית, הטבע והעצמי הגדול שמכונה לעתים העצמי הגבוה או האלוהי הנעלה שאני הנני. 

אנו לומדים שתודעת העצמי הגבוה המאוחד שלנו חיה במישורים גבוהים של אור טהור והוא המקור שמספק חיים להתגלמות הארצית שלנו. כאשר אנו מתרוממים לאמת גדולה זאת, אנו מבינים שהמסע לפנינו הוא לשוב ולגלם על פני האדמה את מושלמות האני הנני, הנוכחות האינדיבידואלית של המקור האחד שלנו. 

וזה מסר של האם האוניברסלית לילדיה:

אהובי לבי , ישנו נתיב נוסף אותו ניתן לחבק כאשר אתם מתעוררים לבחור בו והוא יכול להרים ולרומם אתכם מחוץ למגבלות ומאבקי בן האנוש. הוא מרומם אתכם לרטט גבוה יותר של אור ואהבה. נתיב של תודעה גבוהה שנקראת "נתיב של העצמי האמתי שלכם" על פני האדמה. נתיב זה נקרא "התחייה לתודעת האחד".  כאשר אתם מחבקים נתיב זה, מתרחשת בהכרתכם והרגשתכם פעילות של התרחבות והתרוממות שנפתחת בתודעה שלכם וגם בלבוש הפיזי שלכם. 

אתם מתעוררים וחייכם קוראים לכם להיעשות העצמי האמתי המפואר, האני הנני האינדיבידואלי של האל האב-האם. בנתיב זה אתם מתחילים לחוות את הלידה השנייה שלכם בתוך הווייתכם. אור אלוהי מגיע וממלא אתכם ומאיר בפנים את ההכרה שלכם ואהבה אלוהית גדולה זורמת בתוך הווייתכם אל תוך הלב הנסתר של טבע האל שלכם, במטרה להיכנס דרך הדלת שנפתחת לכול. 

שם אתם תשתו את "מי-החיים"- האהבה הגדולה מכולם, אהבת-האם האלוהית שהתגלמה בנשמתכם הגדולה. כאשר אהבה זאת מתחילה להתבטא דרככם, היא מגלה את נוכחותה והיא תטפח ותממש את כל מה שהכרתכם הגבוהה יכולה להכיל. נשמתכם היא הרחם המקודשת של האם האלוהית של היקום הזה, כמו שהעצמי האלוהי הוא ההתגלמות של הכרת האב-האלוהי.

כעת נרגע כמה דקות כדי להשיג רוגע בהכרה ובגוף
ונצהיר את המילים הבאות כדי להתחבר לעצמי האלוהי -זהותנו האמתית

קישור להאזנה 


לאחר מכן נוכל למדוט במרחב פנימי מרפא :
נשב נוח ככל שאפשר. ניכנס למצב שאנו מחוברים לנוכחות האלוהית בתוך מרחב הכרה מרפא. נירגע עם מספר נשימות כשאנו מודרכים עם דיאלוג פנימי שמכין אותנו להיכנס לשקט ללא מחשבות ובשקט אנו מצהירים:
" אני בוחר לא לחיות בהכרת בן-תמותה והאמונה שלו בשני כוחות. אני מסיר את חיי וחיי העולם מהכרת בן-תמותה. אני נח וחי את חיי ב"תודעת האחד". יודע שתודעת האחד היא תודעת האל. היא מתבטאת כנוכחות שיודעת רק מושלמות. בעשותי זאת אני יודע שדרך חיבור ישיר זה עם הנוכחות האלוהית שהנני, מתאפשר לי להיות בדממת הרגע הזה אחד אתה.

במשך זמן רב חייתי בסביבה סוערת של הכרת בן-תמותה ואני חוזר עכשיו ליסוד הראשון של התודעה המקורית שלי. אני חוזר לבית האל האב-האם. אני חוזר לחיות את חיי ממרכז התודעה שלי, מקודש הקודשים שבלבי שמבטא רק מושלמות של אהבה-חכמה -ורצון אלוהי לטובת כולם.

ברגע שנכנסתי לשקט מלא, פעילות חדשה מתחילה בהכרתי ובלבי וחוק חדש מושל בחיי. חוק האחד, חוק האהבה, החוק האלוהי שיודע רק מושלמות.
אני אומר לעצמי -שקט הירגע ודע כי האל העילאי ישנו בך. 
היכן שאני הנני, האל ישנו. היכן שהאל ישנו, אני הנני ישנו !
"אני הנני אלוהי" הוא זהותי הרוחנית. ההתגלמות שלי בכל מה שיש בבריאה, שלם מאוחד. ראשית אני מחפש את מלכות-האל בפנים, כהכרת האחד שהנני. אני מגלה שמלכות זאת תמיד ישנה במרכז של התודעה שלי, דרך הכרתי ולבי המאוחדים.  הכרת בן-תמותה ורעש העולם כיסו את קודש הקודשים שיש במרחב התודעה הזאת וכעת זה חלף כשאני בוחר לגלות זאת.

דרך הכוונה שלי אני עושה מסע פנימי ומחפש את עצמיותי הנעלה. אני מוכן ליצור קשר עם נוכחות האל שמחכה שאגלה אותה, כדי שאני אחווה את הכרת האל בתוך התודעה שלי ולתוך לבת הווייתי דרך צורה וחומר ועולמי שמתממש.

כשאני עושה מסע פנימי לתוך מרכז ההוויה שלי ונשאר בשקט, כל אלה שנמצאים בחיי וכל פעילות של חיי מקבלים האצלה מהאור האלוהי שנובע מלהבת לבי, דרך הכרתי המוארת.

יותר אינני בוחר לחיות בהכרת בן-תמותה. כך אני חוזר לתודעה הראשונית שלי וכאשר אני שוכן שם בדממה המקודשת, התודעה הפנימית שלי מתגלה יותר ויותר כשל אלוהות הווייתי המושלמת.

ישנה רק נוכחות אחת והיא יודעת רק מושלמות והיא זורמת כעת לתוך העצמי הפנימי שלי והחוצה לתוך עולמי. אני מוכן להשהות את המחשבות שלי, כי שקט מקודש הוא הדלת הפתוחה לביטוי ההוויה שהנני וכך אני הנני הדלת הפתוחה לאור !

כאשר אני נמצא בשקט, המחשבות מופיעות, אבל אני לא נצמד אליהן. רק ארשה להן לעבור ליד כשאני מחזיק בשקט במיקוד המודע שלי.  אם הן עולות שוב אומר: -שקט הירגע ודע כי אני האל העילאי בך !

המסע הפנימי הוא מקודש והוא החזרה לרטט העצמי האלוהי וחכמתו. כאשר אני מגיע לשקט המקודש הזה, הנוכחות שיודעת רק מושלמות מתחילה להיפתח להכרת עצמי החיצוני שלי ואני הנני מוכן לקבלה.

אני צמא לנוכחות האחת ולמורשת האלוהית שלי. אני מזכיר לעצמי שוב, שקשר אישי ישיר עם נוכחות האל שלי זמין בדממה של הרגע, בהסכמה מודעת ובכוונה לקבלה.

אני מזמין את האור של רוח האם כנוכחות אלוהית ששוכנת בי, לסייע לי להחזיק בי בדממת הרגע בשקט וללא הפרעה. כעת אני מוכן להיכנס לרובד עמוק יותר של חיבור שקט.

 אני מצווה על שקט ואומר: שקט הירגע ודע כי אני הנני האל העילאי בך !
 כך אני נכנס לתוך דממה עמוקה יותר שהנה ללא פעולה..... ....

- לאחר כמה דקות של שהייה לגמרי בדממה ובשלווה,
ננשום עמוקות ונחזור להיות במלוא הנוכחות בגוף
בתחושה של שלוות מושלמות ההוויה מחובקים על ידי אם-החיים-





אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם