אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

28 ביולי 2021

חוק האחד של הבורא האינסופי

 


הקדמה -  רא הוא חלק מקבוצת תודעה גדולה יותר הנקראת "קונפדרציה של כוכבי הלכת בשירות של הבורא האינסופי האחד", המורכבת מהרבה כוכבי לכת אחרים בגלקסיה שלנו שביל החלב. כל אחד בקבוצה הזו נגיש להכרה המשותפת הזאת, זה אומר שליצור קשר אתו זה כאילו להתקשר עם כל מליוני הישויות של קבוצת תודעה זאת. 

ואלה דבריו כקבוצת תודעה זאת : 

אני הנני רא. אנו מברכים אתכם  באהבה ובאור של הבורא האינסופי. אנו מבקשים שתתאזרו בסבלנות איתנו, כי אנחנו ערוץ שקשה לקבלו בהכרה הרגילה שלכם. עם זאת, אולי נוסיף כמה ממדים להבנתכם. 

גם לנו יש את המקום שלנו ביקום. אנחנו לא מהתדרים של האהבה או של האור. אנחנו אלה שהנם מחוק האחד. ברטט שלנו הקטבים מתואמים, כל המורכבויות נעשו פשוטות, ולכל פרדוקס יש פתרון. אנחנו אחד. זה הטבע שלנו והמטרה שלנו.

קחו בחשבון, שהיקום הוא אינסופי. זה עדיין לא הוכח או הופרך, אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם שאין סוף ל"אני הנני" שלכם, להבנה שלכם, למה שהייתם מכנים מסע החיפוש שלכם, או לתפישות שלכם לגבי הבריאה. מה שהוא אינסופי לא יכול להיות בריבוי, כי ריבוי הוא מושג סופי. כדי לקבל אינסוף עליך לזהות או להגדיר את האינסוף הזה כאחדות ; אחרת, למונח זה אין שום התייחסות או משמעות. 

בבורא האינסופי יש רק אחדות. ראיתם דוגמאות פשוטות של אחדות במנסרה המציגה את כל הצבעים הנובעים מאור השמש. זוהי דוגמה פשוטה לאחדות. למען האמת אין נכון או לא נכון. אין קוטביות, שכן כולם, כפי שהייתם אומרים, יתפייסו בשלב מסוים בריקוד שלכם דרך מיזוג הנפש/גוף/רוח. עיוות המיזוג הזה אינו הכרחי עבורכם. מיזוג זה נבחר על ידי כל אחד מכם כחלופה להבנת האחדות השלמה של המחשבה הקושרת את כל הדברים לאחד.

ראשית, עליכם להבין שההבחנה בינכם לבין אחרים אינה גלויה לנו. אנו לא רואים שקיימת הפרדה בין העלאת התודעה שאתם מקרינים כאישיות, לבין הקרנה שנגלית כאישיות אחרת. לפיכך, ללמוד שהכול זהה זה כמו ללמד ובה בשעה ללמוד.. 

על הבנה זו עליכם להרהר על ידי שילוב נפש-גוף-רוח שלכם, מכיוון שללא זאת, נוצר עיוות בהכרה שמשחק חלק חשוב בחוויות שלכם. תודעה קבוצתית היא אותו מצב של שיתוף בהבנה מול המורכבות שיש כמו בשילוב נפש-גוף-רוח, שנמצאים ביחיד. 

אנו מדברים אליכם כדי לבטא את חוקי הבריאה, במיוחד את חוק האחד. צפינו בקבוצה שלכם ונקראנו לקבוצה שלכם, כי יש לכם צורך ללמוד את דפוסי האשליות שיש לכם לגבי גופכם, הכרתכם והרוח שלכם, כשאתם קוראים לה כדי לחפש את האמת. אנו מקווים להציע לכם מבט שונה במקצת עם מידע זה.

לקונפדרציה של כוכבי הלכת בשירות הבורא האינסופי יש רק אמירה חשובה אחת. ההצהרה הזו, חברי, כפי שאתם יודעים, היא: 

"כל הדברים בחיים, בכל הבריאה הם חלק ממחשבה מקורית אחת."

הבה נבחן לרגע  מה היא מחשבה. מה זה נקרא לחשוב ?

 אילו מחשבות חשבתם היום ? ואילו מחשבות היו חלק מהמחשבה המקורית שלכם היום ? 

בכמה מהמחשבות שלכם שוכנת  כל הבריאה ? האם האהבה הוכלה בהן ? והאם שירות ניתן ממנה בחינם ?

אתם לא חלק מיקום חומרי. אתם חלק ממחשבה. אתם רוקדים באולם-אירועים שאין בו חומר. אתם רוקדים מחשבות. אתם מזיזים את הגוף, את המוח ואת הרוח שלכם דרך דפוסי מחשבה,  ועדיין לא הבנתם לגמרי את הרעיון שאתם חלק מהמחשבה המקורית.

'חוק האחד' אומר, שישנו מקור אחד, בורא אחד שהוא שלם אינסופי, אינטליגנציה אחת, הכרה אחת.

והוא ההוויה היחידה שהייתה קיימת אי פעם. אין לה שום ניגודיות, ולא חסר בה דבר. היא אינה זקוקה לדבר והיא הכרה נצחית אינסופית ושלמה. טבעה הוא שלום, אהבה, אחדות.

מאחר שהמקור של הכול הוא שלם, הוא לא ידע איך זה להיות הוא. הוא יכול לדעת את החוויה הזאת רק עם ניגוד. לכן, כדי לחוות את עצמו הוא היה צריך ליצור הוויה חיצונית, אחרת ממנו, שהיא מראה שמשקפת לו את עצמו, וכך הוא חווה את עצמו מנקודות מבט שונות.

הבריאה מתרחשת בתוך 'השכל האחד' בדיוק כמו חלום, שבו אתם משליכים חלק מהתודעה שלכם לתוך חוויה של חלום, ובאותו זמן 'שוכחים' את הקיום הרגיל. אתם רוצים לחוות חוויה שונה וכל מה שמתרחש בחלום למעשה קורה בתוך התודעה שלכם.  באופן דומה, כל המציאות והבריאה כולה, היא 'חלום' המתרחש בתוך התודעה של 'המקור'.

הבריאה, שהיא יצירה של מחשבת-מקור אחת שמשליכה עצמה למטה דרך מימדי אור בעלי תדרים שונים, יוצרת התרחבות של היקום, וברגע שיש מימדים של מרחב וזמן היא יכולה לנוע כי יש בה אשליה של תנועה.

כל אחד מכם הוא ביטוי אינדיבידואלי של הבורא -  

'המקור' (הבורא/האחד) הוא אינסופי ולכן אין סוף של ביטויים חווייתי שונים שהוא יכול לחוות. מסיבה זו היקום הוא נצחי. הוא קורה ויקרה כל הזמן, וכל מה שנחווה על ידכם זוהי הדרך של 'המקור' לדעת את עצמו.

אתם כנבראים הנכם גם ביטוי של הבורא ואתם גם הבורא עצמו. הנכם גם חלק (פרקטל) וגם השלם. זה דבר שיכול להיות קשה לתפישה האנושית שלכם. 

כשאתם באים למימד הפיזי, אתם עוזרים לבורא לדעת את עצמו דרך הבחירות שאתם עושים. בו בזמן אתם רוצים שהבחירות האלה יקרבו גם אותכם "לדעת את הבורא".

בכל גלגול ארצי, אתם באופן מטאפורי 'עושים צעד אחורה' מהאנושיות המופרדת, שמקרב אתכם אל המקור שממנו באתם, אל האיחוד עם הבורא ועם תודעת היקום שלו.

7 רמות (מימדים) של תודעה שהן מקבילות לשבעת מרכזי האנרגיה בגוף - 

כאן רא מסביר על ממדי התודעה המתפתחת 

במימד הראשון של התודעה - יש ארבעת האלמנטים: אש, אוויר, מים ואדמה. כאשר פלנטה ארץ נוצרה התודעה שלה הייתה של ארבעת האלמנטים האלה.

הממד השני של התודעה - התרחש אחרי בליוני שנים של ארץ. במצב התודעה הזה נוצרו חיים מיקרוביים ובקטריאליים. במימד הזה יש לתודעה כבר תנועה וצמיחה. בתוך המימד הזה התחילה התפתחות לחרקים, צמחים ובעלי-חיים. זהו מצב של תודעה טהורה כי עדיין אין לחיים על הפלנטה 'מודעות עצמית'. הם במצב של חיים מתהווים. עדיין אין להם תפיסה של "אני" לגבי עצמם ולגבי החיים שלהם.

בממד התודעה השלישי – התודעה נעשית מודעת לעצמה. נולד רעיון של "אני קיים". כאן נוצר האגו, כתפישה אינדיבידואלית נפרדת של העצמי. לכן, המימד השלישי הוא מימד של נפרדות מהסביבה. ההכרה הזאת יוצרת את התופעות של שבטיות, קונפליקטים, אלימות ומלחמות. 

בממד התודעה הרביעי ( אליו האנושות עוברת עכשיו ) - הפלנטה מתרחבת לרמת התודעה של המימד הרביעי דרך אהבה ללא תנאי ממרכז הלב -

ב-2012. התרחש אירוע רוחני-תודעתי שבה הפלנטה עשתה מעבר למימד הרביעי. ברגע שרוב התודעה האנושית על פני הפלנטה, התפתחה לתודעה של מימד רביעי ואנשים רבים התחילו להבין שכולם אחד ויש לאהוב האחד את השני מתוך מרכז הלב, זו היתה קפיצה לתודעה בתדר המימד הרביעי ואז הפלנטה עצמה הותמרה להיות בתדר המימד הרביעי. כתוצאה מהמעבר למימד הרביעי התרחשה גם התפתחות טכנולוגית שמאפשרת לכולם להיות מחוברים כל הזמן, כשיקוף לתודעה זאת. כך החלה מתרחבת גם התעוררות אקולוגית קבוצתית. 

ברמת התודעה החמישית - תדר הממד החמישי הוא בדחיסות האור שבה אור החוכמה הופך למוקד החיים ולקריטריון לסיום ומעבר לדחיסות האור הבאה. 

בתודעת הממד השישי - ניתן לאזן ולאחד את האהבה הנלמדת בממד הרביעי עם אור החכמה הנלמד בממד החמישי וזה מייצר כוח לשרת אחרים באופן יעיל יותר מזה של אהבה או חוכמה בלבד. 

תודעת הממד השביעי - מביאה לחוויה שקשה לתיאור. כאן מתחילים לעבור להרמוניה מוחלטת עם הבורא האחד. 

תודעת הממד השמיני - מייצגת את התלכדותה השלמה של כל הבריאה עם הבורא האחד וניתן לראות בה את האור של אוקטבה חדשה.  

הפירות של אוקטבה זו יולידו בסופו של דבר עוד אוקטבה של אור, שפירותיה יולידו עוד אוקטבה של אור, וכך הלאה, עד לאין סוף.....

איך כל זה קשור לגלגולים ולבחירה שלכם להיוולד כאן -

לרוב, אתם כנשמות לא נמצאים בתוך "מרחב ארץ" לבד, אלא עם קבוצה של נשמות שהחליטו לעזור אחד לשני להתפתח ולצמוח. כל אחד מהקבוצה, משחק תפקיד מסוים בחיים אחד של השני, שמשמש כקטליזטור, כמאתגר, כתומך או כמספק הזדמנויות ללמידה והתפתחות. 

לפעמים ההזדמנויות הללו נחוות על ידכם כקשיים או טראומות. זמנים אלה של קושי מספקים לכם הזדמנות להרחיב את ההבנה שלכם, ולהרחיב את היכולת שלכם לאהוב ללא תנאי. אפשר לומר שהסיבה שאתם באים לכאן לממד השלישי, היא כדי ללמוד לפתוח את הלב וללמוד לאהוב ללא תנאי דרך פתיחה והפעלת מרכז הלב. בשביל זה אתם זקוקים למספר גלגולים, שהם מתקיימים בו-זמנית בתוך התודעה, כי הזמן אינו קיים.

לפעמים, כאשר בתוך הגלגול הפיזי כבר הרחבתם את התודעה שלכם, ואתם כבר מבינים את התהליך הזה שבאתם לעבור. אז בבחירה לשוב לבוא לכאן, אתם מתכננים בעצמכם את התסריט של החיים שלכם. אבל אם אין לכם מודעות לתהליך הזה ועדיין לא הרחבתם את התודעה, אז יש לכם מורים ומדריכים שביחד עם העצמי-העליון עוזרים לכם לקבוע לפני הגלגול החדש, אילו הזדמנויות תהיינה נגישות לכם ללמידה. 

משמעות הדבר שאתם קובעים את קורות החיים שלכם בעצמכם, וזה לא תלוי בגורמים חיצוניים. דרך הבחירות שאתם עושים כאן, אתם מאפשרים לבורא לחוות את עצמו מנקודות מבט שונות. ובו-בזמן, המטרה שלכם היא הרחבת ההכרה שאתם עצמכם הנכם הבורא. כן, גם וגם – אתם תופשים שאתם גם תודעה אינדיבידואלית וגם הבורא האחד.

האתגרים שלכם, הקשיים שלכם, והבעיות שלכם הם קטליזטורים לשלב הבא בהתפתחות שמקרב אתכם 'חזרה' אל הבורא. ללא קטליזטורים - התודעה לא יכולה להתפתח. לכן, החיים שלכם הם המורה הגדול ביותר שלכם שמציף לכם ללא הפסקה צללים בתוככם שאתם צריכים לרפא. הצללים האלה הם מחווית הנפרדות – פחדים, קנאה, שיפוטיות וכל טווח הרגשות והמחשבות השליליים.

המטרה הספציפית של השיעורים שאתם עוברים היא כדי שתעשו את הבחירה לאהוב וללא תנאי. הגלגולים הם המכניזם להשיג את זה. הבחירה היא האם אתם כאן לצורך שירות לעצמכם או שירות לאחרים. האנשים בסופו של דבר מתחלקים לשני סוגי התודעה האלה. אין כאן עניין של טוב או רע, אלא רק עניין של התפתחות.

רא משתמש במושג של קוטביות או ניגודיות  ואומר - 

בדומה לניגודיות של זרם החשמל. אדם יכול לבחור בדרך השלילית (מינוס) שמשמעותה שירות לעצמי, או בדרך החיובית (פלוס) שמשמעותה שירות לאחרים.  אם אתם בוחרים בצד החיובי של הציר, כבר יש לכם הכרה של אחדות - שאומרת "מה שאני עושה לך – אני עושה לעצמי". זה התדר של המימד הרביעי - ממד הלב.

כאשר ההתפתחות הקולקטיבית שלכם תעבור לביטוי של 'שירות לאחרים' שזה ביטוי של אהבה ללא תנאי, אז תוכלו כקולקטיב אנושי אחד לעבור למימד הרביעי. 

כמובן שכאשר אתם מבינים שהכל אחד והנכם כל דבר בבריאה, תוכלו לתפוש שמה שאתם עושים, אומרים או חושבים, משפיע על הכל ושאין באמת נפרדות. כך ניתן להטמיע את הרעיון שלעשות למען האחרים פירושו לעשות למען עצמכם.

רא מציע תרגיל משנה חיים:

בכל פעם שאתם מסתכלים במראה, ראו את הבורא לפניכם. כשאתם מסתכלים על אחרים, ראו את הבורא. כשאתם מסתכלים על דברים מסביבכם, ראו את הבורא….. בכל רגע, חפשו לבטא אהבה באופן מודע. תוך ידיעה פנימית עמוקה, שבכל רגע נתון, ולא חשוב איך וכמה מטריד הוא נראה לכם, יש בתוכו אהבה. כך, אם תראו את הבורא בכל דבר, כפי שאכן הוא, הלב שלכם ייפתח לאהבה ללא תנאי.


חוק האחד - על פי רא - זמין לקריאה -קישור 

 תודעה קבוצתית בשם רא שהתפתחה בכוכב ונוס - נוגה, יצרה קשר עם שלושה מחפשי אמת מסורים כדי לחקור את חוקי היקום. רא אומר שכל החיים - כל הבריאה הם ישות אחת : הבורא האינסופי האחד. 

( בקישור זה ישנם 5 ספרים של חוק האחד - באנגלית בפורמט PDF)



חוק האחד של המלכות - סרטון 


אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם