אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

2 ביולי 2021

לראות את אחדות האהבה דרך העצמי העליון

החזון הגבוה של העצמי העליון באדם משקף אהבה נצחית ולידה מחדש לבריאה נצחית. החזון הזה מתאר את גן העדן, שכן הוא חוזה עולם שכולו בתודעת גן עדן, בה ניתן לשקף את מה שאלוהים ברא מושלם.  הזכוכית החשוכה שהעולם מציג מראה תמונות מעוותות של חלקים שבורים, בעוד העולם האמתי מצייר את טוהר ההוויה ואחדות החיים בגן עדן.

 החזון של העצמי העליון מציג את הקשר שבאמצעותו הנותן והמקבל מאוחדים ומתגלים בתמונה נרחבת עלי אדמות. כולם נובעים מתוך האחד אשר שוכן בתודעה הגבוהה שנקראת גם תודעת משיח שרואה תמימות בכול, כי בעצמי אוניברסלי זה קדושת הבורא ניתנה לנבראים והיא שוכנת בכול.

החזון האלוהי הוא הגשר בין עולמות היקום המגוונים. בכוח החזון הגבוה ניתן  לצעוד בבטחה ולתת לו להובילנו החוצה מהעולם הזה לתוך עולם חדש שהתקדש עם חוק הסליחה. כשאנו רואים דרך חזון גבוה זה אנו רואים את נוכחות האהבה בכל מקום ובכל דבר. 

כאן שום דבר לא נתפש יותר כנפרד, שכן האהבה היא אחת ואוניברסלית והיא זהה בכל וקיימת תמיד. אהבה חלוטה זה הטבע האמתי של הנשמה שלנו. החזון הגבוה רואה באחינו ובנו את אותו הדבר. אין בינינו הבדלים כשאור אינסוף הוא מקורנו.

סליחה  אמתית לתפישה השגויה שלנו מבטלת מחסומים לאהבה, שכן אז ההכרה רואה נכון. כאשר אנו בוחרים בחזון הגבוה להנחות את כל תפישותינו בעולם, זוהי הבחירה לאושר קולקטיבי ולשלום, שכן זו הבחירה לראות את העולם האמתי שבו אחדות מתקבלת לחלוטין כאמת.

 כדי לראות את האהבה בכול - נדרש להתרומם מעל לכל מה שנראה דרך עיני העבר -

העיקרון המנחה  הוא : 

אל תישאר בסכסוך, כי אין מלחמה ללא התקפה. העולם האמתי שנועד לך מקורו בתודעה תמימה ונקיה מזיכרונות של מאבקים ונפרדות. בתודעה טהורה זאת העולם הוא מקום לחיים בבטיחות וזאת כשאתה בוחר בכך.  בתודעה טהורה אין שום התקפה או התגוננות. אין אשליה בשום צורה וגם אין שום הבדלים. זה מתחיל דרכך במחשבה ואז  זה מביא להרגשה ולבסוף נוצר עולם המעשה דרך הבחירה שלך בכל חוויה. בורא היקום נתן את התפקיד ליצירה אלוהית לאדם האוניברסלי משום שהוא נוצר ממהותו. מורשת זאת היא האמצעי להתרחבות אלוהית בבריאה דרך הבנים והבנות שלו, ומה שהוא של הבורא חייב להיות גם של הצלם ודמות שלו - שמתגלם בבנו/בתו שחולקים יחד את תודעת המקור הזאת.

לכן נצהיר היום ונאמר : 

"הבית שלי מחכה לשובי השמח. אין צורך שאמשיך להאמין בפירוד. אני יודע שזה לא נכון ! זוהי היא רק התקפת האגו על אמת האחדות והיא לא מביאה לי אושר. ההזדמנות שלי עכשיו היא להניח את החלום הנושן הזה ולפתוח את הכרתי למודעות לנוכחות האהבה, שישנה תמיד בכל מקום, כאן ועכשיו. איזו שמחה יש לי היום ! 




אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם