אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

12 ביולי 2021

רגע ההווה הוא הזמן היחיד שיש באמת

רגע ההווה הוא הזמן היחיד שיש באמת בהכרה האלוקית 
והבחירה לקבל את האוצרות שיש בו היא שלנו -

בן האנוש הגה את הזמן שנקרא עבר, הווה, עתיד ובכך הוא מביס את המטרה שלשמה נשמתו הנצחית נועדה.  בנתיב הרוחני חזרה הביתה, אם הוא בוחר להגיע לאין-זמן שבו נחווית נצחיות הנשמה, עליו לשנות את תפישתו לגבי הזמן. כאן הוא אינו יכול לשמור על זיכרונות עבר  כואב או להרהר בעתיד מפחיד ולא ידוע. 

הוא יכול להישמר מאשליות הזמן רק ברגע הזה בו נדרשת התרוקנות מצללי העבר או חששות מהעתיד הלא ידוע, שבאה לשחרר אותו ממתח והטרדות. כך הנשמה מאפשרת להוויה האלוקית לתת את ברכת השפע לעולם, ולהחזיר אותה לנצחיות ולאהבת אמת  שמהותה באור אינסוף שנוכח  כאן ועכשיו ותמיד בלי הגדרות או מוגבלות.

אם האדם מרגיש בודד, חרד, אשם או כועס,  זה מפני שהוא שכח את זהותו האמתית כנשמה. שכח שהוא מהות של אהבה, אהוב ואוהב מלידה. סליחה היא האמצעי לזכור מהות זאת. סליחה משחררת את העבר כך שהוא לא מנסה להביא את העבר לעתיד ולהתעלם מהרגע הנוכחי. סליחה מרפה ממאבק וסבל. היא משחררת מהתנגדות שבאה מהאגו ומוכנה לקבל את הרצון להיות רחום וחומל בכל מצב.

הרצון האלוהי מטיב לכולם והוא מביא למי שסולח מתנה של שחרור. כאשר אנו מתחברים אליו מעומק הלב בתודעת אחדות - כל החיים מקבלים מתנה זאת אתנו. רוח האל שוכנת עמוק בלב ומדריכה אותנו הביתה כאשר נחליט לפטר את האגו כמדריך שמוביל לסכסוך והמכוון אותנו לחוויה של אשליות ומאבקים.


"מציאת ישועה באמצעות אחינו ואחיותינו 
מתאפשרת משכחת העבר  שחלף ברגע זה, ממש היום"

זו המחשבה המדריכה אשר מובילה את הדרך חזרה ללב הטהור 
ומביאה אותנו למימוש המטרה של התגלמות הנשמה בכדור הארץ. מחשבה זאת אומרת : 

"אני לא יכול להגיע להכרה טהורה בלי טיהור אחי בתודעה שלי. כדי לדעת את המקור שלי ולהיות אהבה חלוטה כמוהו, עלי קודם כל להכיר  בזה שאחי נוצר  איתי באחדות ההוויה.  אחי הוא היד שמובילה אותי בדרך הביתה כדי לגלות עולם חדש. כעת אני ער לכך שהעבר חלף והחל מרגע זה אני  מוקיר את ההבנה הזאת בתוך ליבי, או שאאבד את הדרך לאחדות ממנה נבראתי. כשאני מטהר את העבר מזיכרוני, אחי מתגלה כמושיע של הנשמה שלי. מי ייתן ולא אשאיר את המושיע שניתן לי להוקירו, מחוץ לאחדות. היום אכבד את מי שנושא את הזהות האלוהית כמוני, וכך אזכור שזה אח שלי - באחדות הנשמה."

חשוב לזכור שאם אנו שופטים אח כלשהו, איננו מכירים בנשמה הטהורה שלו ולכן גם לא בשלנו. כל אח הוא המושיע שלנו, כי הוא מייצג כנשמה את האחדות הנצחית שלנו עם הבורא בבריאה. איננו יכולים לראות זאת אם אנו סומכים רק על מה שהגוף או האישיות שלו מראה לנו, שכן זה הדבר שמגלה לנו אשליות. המפתח לישועה הוא קבלת עזרה דרך חזון תודעת המשיח - תודעת האחד. 

כך אנו סולחים לעצמנו וגם לו על העבר שהאגו הטיל עלינו, וללא הצל האפל של העבר אנו רואים בכל אח כזה את אור האהבה ודרך חוק האחד אנו מזהים אור זה בעצמנו. במסע פנימי זה אנו אוחזים ביד אחינו כאשר אנו נותנים לרוח הפנימית להזכיר לנו בכל רגע את אחדותנו. כך אנו הולכים יחד עם אחינו לזיכרון מלא של אחדות האהבה האלוהית.

 

אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם