אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

3 במאי 2021

כעת עליכם לסובב את המפתחות שנתתי לכם


( המשך למאמר קודם : ~ אהובי הבריאה שלי ~)
בהמשך השיחה של נוכחות האני הנני, נמסרים לילדי האור שהתעוררו מפתחות חשובים כדי להפנים את הידיעה שהם נוכחות זאת בביטוי בחיים. מפתחות אלה חשוב לתרגל בהכרה מודעת כדי להישען על נוכחות האל שבפנים ולמצוא מושלמות בכל מצב~
לבבות יקרים שלי, כעת אתם עומדים בחייכם במקום שבו אתם נקראים להישען על נוכחותי עם אמון. נהר הירדן הנו מטפורה לנוכחות שלי בכם, לכך שאתם עוזבים מאחור את הנפרדות ולוקחים את קפיצת האמון הזאת  ואיתה אתם חוצים את הנהר ונכנסים למקום שהנו מודע לחלוטין, עד שאתם עוברים לצד השני.

אתם נעשים מודעים לזה שנוכחותי היא בכם. נוכחות מרגישה של אהבה, חכמה.  התעוררתם, וכעת אתם במסע של תחיה שנקראתם אליו - נתיב של מסטריות. הפעילות שיש בפלנטה כעת היא עם כל אלה שמאפשרים לי להובילם ולהרימם ולכוון אותם לתחייה שלהם. אם תמשיכו לעשות כמיטב יכולתכם, אני מציע לכם מפתח ראשון מתוך רבים שתקבלו. אולם, עליכם להצטרף אליי בסיבוב המפתחות האלה. 

המפתח הראשון- הוא להפנים שאני ישנו אתכם, בתוככם. אולי עוד לא השגתם ידיעה זאת, אלא רק בשכל. לכן, בימים הבאים, דמיינו שאני נמצא בתוככם. שאני ספרה מלכותית של עצמה ואהבה שמעצימה את מחשבותיכם , ממלאת אתכם באהבה. 

 זה הזמן לאפשר את שבירת אי ההבנה הזאת ולאסוף הכל יחד. הדרך לכך היא לזכור שאני נושם את נשימת החיים לתוככם דרך האלקטרון של גופכם. כך התינוק לוקח את נשימתו הראשונה דרכי. זוהי נוכחותי, עצמתי, האלקטרון שלי, שפעלו בלב ובריאות. גורמים לזה לקחת נשימה. היום זה המפתח שעליכם לסובב כדי לתפוש את המשמעות של מה ששמעתם. 

זיכרו שזאת עצמתי שפועלת בכם, הלהבה שלי בתוככם. הזרע האלוהי שמאפשר לכם לנשום ולחיות. אני הנני הנוכחות ששולטת על הגופים שלכם עם היופי הלא אישי של הווייתי. עליכם ולהפנים ולומר: זאת אינה האישיות שלי שנושמת דרך הריאות אלא הנוכחות והעצמה שבתוכי. כאשר תזכרו זאת, תדעו שהמחשבה  מאפשרת את כל הפעולות ואת הבריאה של המציאות. 

כאשר אתם יודעים, מדמיינים וזוכרים שנוכחותי נושמת בגופכם ושאני הנני תמיד במצב של מושלמות ולמרות חווייתכם האנושית, נוכחותי בכם אינה נבדלת. היא מתאפשרת על ידי חשיבה, הרגשה, ראיה, העצמה, אהבה ולעשות כל זאת באותו הזמן. כאשר תוכלו לחשוב בצורה זאת ותשנו את אופן חשיבתכם הקודם במודע, תתחילו לחוות חוויות מדהימות. כעת הגיע הזמן שתעברו למקום זה. התחילו עם המשפט: "אני הנני הנוכחות היחידה שפועלת תמיד ". לכן, אתם חייבים להיות אני ואני חייב להיות אתם  ואנחנו חייבים להיות אחד. 

זיכרו שאני  נשמתי את נשימתי הראשונה לאורגניזם הראשון שנוצר עם יכולת מחשבה וכל אחד שנולד נשא את נשימתי על ידי עוצמתי. אז תאמרו לעצמכם: " כאשר אני חושב, אני חושב לתוך הנוכחות האמתית שלי. לתוך העצמה, לתוך הרצון, לתוך האהבה ששוכנים בי. אם תוכלו לחוש את הנוכחות שלי בכם עם תבונה שמנחה אתכם. דמיינו שישנו בית שאליו זורמות המחשבות ובית זה מלא בתבונתי ועצמתי.  הן תזרומנה מהנוכחות שלי ותהיינה המחשבות שלי שחושבות דרככם. כעת במציאות שלכם, בפלנטה שלכם, מה שיצרתם , זוהי נחיצות של זמן וחלל לעשות זאת. 

כאשר אתם מוכיחים לעצמכם שאתם משתמשים בכוחותיי, אני אעורר את כוחותיי בכם יותר ואעורר את חדרי לבכם. אני הנני הנוכחות שבאה בכל מערכות יחסיכם. כאשר שכחתם זאת קשרי יחסיכם נשברו. כאשר אתם אוהבים מישהו אחר בידידות, בשותפות, זוהי השתוקקותכם להיות ביחסים אתי, אהיה אשר אהיה, באחר.

הכירו בכך ואימרו לעצמכם:

"שגיתי בחשיבה זמן כה רב והנבדלות שנוצרה דרכה מנעה ממני להבין שאני ואלוהים זה אחד ושנוכחות זאת הנה תבונית ועצמתית ואני נכשלתי להכיר שהאני הנני הגדול שהוא אני, שוכן בתוכי כמו שהוא שוכן בכל מקום דרך האני הנני הלא אישי ביקום זה. 

היום אנחנו מסובבים מפתח שהנו ההתחלה. מטרת כל מפתח שתסובבו היא לפתוח דרך עבורכם לקבל משמעת עמוקה יותר למה שהמסטרים שלי, שהם הנוכחות שלי, העבירו לכם. לכן אני אומר שאבוא אליכם לעתים תכופות יותר כדי שתזכרו מה פירוש להיות חושב מודע. זה אומר: 

" תפשתי את ההבנה שאני הנני זה שם של האל. זה האל בפעולה. זו הנוכחות היחידה שפועלת בכל וזאת הנוכחות שנמצאת אתי, בתוכי עכשיו. מקור מלכותי של אהבה-עצמה-רצון, איכויות אנרגיה שאליהן נכנסות המחשבות שלי ויוצאות החוצה למציאות."

היכן שיש לכם מחשבות לא מודעות של חוסר ושליליות, זו תהיה המציאות שלכם. אתם יכולים לשנות חשיבה זאת ולמצוא נחמה בכל מצב שתימצאו בו. זאת כאשר אתם יודעים שאני הנני הנוכחות היחידה של עצמה, אהבה, וחכמה בכם. המפתח כאן הוא- שהנוכחות שלי בכם תרומם אתכם ותרים אתכם לאלוהות שלכם שנועדה לכם. 

מפתח נוסף הוא להישען עלי ולקרוא לנוכחות שלי לכוון אתכם במחשבה. כך תוכלו להיות חושב מודע ולברוא מציאות באופן מודע.  כל החיים משתקפים אליכם כל הזמן, אז בואו ננוע למקום שבו לא תיכשלו ותוכלו להיות מסטר בהכרתכם, בגופכם וברגשותיכם.

כאשר אתם מדמיינים אותי כנוכחות עצמתית וזוכרים שאתם לא העצמי הקטן, האורגני שנושם דרך הריאות, אתם נעשים יותר מודעים לי בתוככם. כלומר מודעים לעצמת הרצון שלי שמניעה את האהבה בלבכם, מרכז הווייתכם. 

כיצד תוכלו לעשות את הקפיצה ולעבור לצד השני של הנהר ?

בכך שאתם זוכרים שהגיע סוף המסע לרצון הפרטי הקטן שלכם, אותו רצון שטיפחתם כאשר אבדתם את הקשר לרצון שלי. כעת היו יצירתיים , תנו לי לראות איך אני יכול לכוון אתכם במחשבה ובחיים. אתם תפעלו עם אמון כזה בנוכחות שלי בכם שבה יש אהבה, תבונה ואנרגיה אינסופית שמרימה ונמצאת אתכם תמיד ותדעו שזה בה מהעצמה שלי בכם ולא מהעצמי הקטן שלכם. 

אימרו לעצמכם:

"אני הנני  תודעה חושבת. אני הנני בורא מודע והעוצמה, המלכותיות, התבונה והמחשבות שלי נכנסות למקום הקדוש והמקודש הזה שעושה את מחשבותיי למציאות. " 

דעו שמקום מקודש זה אינו אישי. הוא שומע אתכם ומייצר מה שאתם מאמינים בו וחושבים עליו. הרצון הקטן שלכם ניתן לכם כדי שתבחרו אתו להיכנס  פנימה עם מחשבה נכונה ואז אני אאפשר לכם להשתמש בעוצמתי שבכם להגשמה. כך אתם מגיעים להכרה שאתם בוראים מציאות. 

כל אחד מכם הנו ביטוי ייחודי של ההוויה שלי ואני רוצה לממש את עצמי דרככם.  המחשבה שלכם תהיה מושלמת אם תזכרו שאתם הנכם חושב מודע שזה אומר:  "אני יודע מי אני". "אני הנני אהיה אשר אהיה ואני הנוכחות היחידה של עצמה, תבונה ואהבה שנמצאת בי עכשיו ואני לא יכול להפריד את המחשבות שלי מהעצמה המלכותית הזאת" !

כך אני ואתם נסובב הרבה מפתחות. כעת הגיע הזמן לנוע מעבר להבנה השכלית אל הבנה עמוקה של מילים אלה, כך שתחושו את עצמתי נושמת בכם ואת הנוכחות שלי יוצרת מציאות דרככם. כעת בואו נסובב את המפתח יחד ! 

כל יום דמיינו את הנוכחות שלי בכם נושמת ונושפת דרככם. נמצאת בתוך ספרה מלכותית, לשם נכנסות המחשבות שלכם עם אהבה ורצון טוב וכך אתם חווים חיים טובים.

זאת היא ההשתוקקות שלי לראות את כל העוצמות המתעוררות שהנם עוצמתי, באותם אלה שנרדמו כאשר הגבילו את עצמם. דעו שאני השקטתי עצמות אלה בכם כאשר בחרתם בדרך של נפרדות. אחרת הייתם הורסים את גופכם הפיזי. זה נעשה מתוך מטרה שיום אחד כאשר תחזרו אליי תהפכו להיות הבורא שהוא אני דרככם.  

בואו נסובב יחד מפתחות רבים, בזמנים חדשים אלה. 
אתם מאפשרים לי כך לעשות כל מה 
שתמיד רציתי והשתוקקתי לעשות. 
לכן, אני אבוא שוב ונסובב עוד מפתח.  
  ~ אהיה אשר אהיה ~

 החלק הראשון "אהובי הבריאה שלי" במאמר :




אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם