אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

4 בפבר׳ 2021

זה שצועד בנתיב הרוחני


כל אחד בעולם נמצא בנתיב הרוחני, בין אם הוא מכיר בכך או לא. 
מהי משמעות נתיב זה  עבורנו ? 

כשמו כן הוא, המסע שמוביל אל הרוח הפנימית שלנו שנקראת גם העצמי האלוהי שהנו זהותנו המקורית. הרוח היא המקור, הבית ממנו כולנו באנו וזהו גורל כולנו להתעורר מחדש לעצמי אלוהי זה. אם אנחנו לא נשמור על מיקוד בנתיב הרוחני שלנו אז קל מאוד לפיתויי העולם להסיח את דעתנו מהנתיב.

זמננו על פני האדמה מתקצר ומואץ יותר בשל המעבר הממדי של כדור הארץ. עם כל נשימה שלנו , ברגע שהזמן חלף הוא עבר ולא יחזור. המסטר דג'ול קול אמר: "הזמן הוא צירוף של אירועים ומצבי תודעה של המוח הפיזי. "

ללא הפרשנות של המוח הפיזי הזמן לא קיים. בקורס בנסים נאמר " הזמן הוא רק אמצעי ועזר ללימוד ". מה שבאמת קיים זה רק הרגע הנצחי, אולם אנו כאן כדי לעבוד עם הזמן והחלל עד שנסיים את הלימוד שלנו ונגלה שאנחנו נצחיים ואלוהיים, מעבר לזמן ולחלל.

 טיפים לזה שצועד בנתיב הרוחני

אם למדת לא להזדהות עם העצמי הנמוך שלך ולהזדהות רק עם העצמי האלוהי, זה יהיה טבעי עבורך להישאר ממוקד על הנתיב הרוחני שלך. לכן זה כל כך חשוב להישאר ממוקד במטרות הרוחניות שלך ובנתיב הרוחני. זה כל כך חשוב לא לשכוח את זה,  כי בסוף היום, בסוף הגלגול שלך - הדבר היחיד שחשוב הוא הצמיחה הרוחנית שלך; עד כמה אתה גדל על נתיב זה. 

 לפניך כמה טיפים מהירים שיעזרו לך להישאר ממוקד בנתיב הרוחני שלך, על מטרות ושאיפות להתקדם אתן. תרגל ריפוי לגבי ההתייחסות שלך לחיים. בכל פעם שעולה מחשבה המבוססת על פחד, עצרו אותה והחליף אותה באהבה חומלת שמבינה את הדרך שאתה עובר כדי להשתחרר. הדרך הרוחנית היא הנתיב שמעביר אותך מפחד אל אהבה. אז עליך לומר לא לפחד וכן לאהבה.

עקוב אחר החלומות שלך. בצע תיאום עם חייך בהתבסס על המשוב שאתה מקבל מחלומותיך. החלומות שלנו אומרים לנו אם אנחנו על המסלול או לא. בין אם אנחנו מתקדמים בדרך הרוחנית שלנו או לא.

הדרך הבטוחה ביותר להישאר ממוקד על הנתיב שלך היא להשיג מטרות; כגון מאסטריות על הכרתך, התעלות מעל הפחדים שלך, למצוא דרך משמעותית לשרת את העולם עם האור שלך. מטרות איך לשמור אותך ממוקד. להרבה אנשים יש מטרות בחיים - לרדת במשקל, להפסיק לעשן, להרוויח יותר כסף - אבל לא הרבה אנשים חושבים שהנשמה שלנו הנה בעלת מטרות. מטרות של התפתחות !

פתח רצון שאינו יודע שובע, לממש את העצמי האלוהי שלך. זה חצי הניצחון בנתיב. כפי שאמר יוגננדה, "אם אתה רוצה להבין את האל אתה צריך לרצות את האל כמו שאדם טובע רוצה אוויר." אם אתה מפתח את הרצון הזה כדי לממש את העצמי האלוהי שלך, שום דבר בעולם הזה לא ימנע ממך זאת.

בצע יומיום תיאום בכל תחומי החיים שלך, לפי הצורך:  מבחינה רוחנית, נפשית, רגשית ופיזית. קבל החלטה מכרעת כאן ועכשיו לעקוב אחר הנתיב הרוחני שלך, עם המטרות והשאיפות שלך לגביו עם משמעת ברזל.

קח את היוזמה מדי יום ביומו כדי להישאר קשוב לרוח ולשלוט בהכרתך בשירות האהבה וכך תתקדם היטב בנתיב הרוחני שלך . זה הדבר היחיד שישפיע בסוף חייך. אנא הרהר על זה !

כה הרבה אנשים מבזבזים את חייהם. עוברים ממערכת יחסים אחת לשנייה בלי ללמוד ממנה באמת, כי הם ממשיכים להיות מנוהלים על ידי העצמי הנמוך שלהם, ממשיכים לקרוא רכילות במדיה בסקרנות מהעולם שבחוץ מבלי להפנות את עיניהם אף פעם פנימה ואינם שואלים את עצמם  מה באמת משמעות החיים.

כשאתה זוכר שמשמעות החיים זה השגת הכרת האלוהות שלך והתמזגות איתה על פני האדמה כדי לחיות באהבה אלוהית, אתה מוכן לתת שירות לעולם כדי להביא אותו למקום טוב יותר. שירות זוהי דרך המלך לאהבה אלוהית.

כעת כל האנושות פונה לרמה הגבוהה יותר הזאת של התפתחות. גם אתה הנך חלק מהפתרון העולמי, כאשר אתה מתעלה מעל העצמי הנמוך ומעל פחד והצמדות לאמונות העולם שלך.

לכן, אל תבזבז זמן והישאר ממוקד על מה שאמתי כתכלית חייך. צמיחתך והתעוררותך הרוחנית היא חלק מצמיחת כל האנושות. השתמש בכל רגע שניתן לך בחכמה. כל רגע ניתן לך כמתנה והזדמנות לטיהור ההכרה, הגוף והרגשות, לתת שירות לעולם ובכך להתאמן עם העצמי האלוהי שלך כאהבה בפעולה. 

בפעם הבאה כשאתה פותח את הטלוויזיה ושומע דברים שמנמיכים את רוחך ושמחתך, או שאתה מצטרף לרכל על אנשים אחרים…. חשוב פעמיים אם כדאי לך לבזבז כך את זמנך היקר או כדאי שתחפש דרך בונה יותר  להשתמש במידע, שעוזר באמת ללמוד מה הם החיים. 

זכור שהחיים על פני האדמה חולפים מהר ונצל כל רגע להכיר שהנך אלוהי
 וכך הם כולם גם כן. זוהי התכלית של ההתגלמות על פני האדמה ! 

Healing Art



אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם