אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

15 בנוב׳ 2022

ההתעלות הרוחנית - דרך האישיות, הנשמה, העצמי הגבוה והעצמי האלוהי

בנתיב הצמיחה הרוחנית ישנו מסלול מדורג של התקדמות. 

אורין, מדריך אותנו בצורה בהירה ופשוטה להבין את עצמנו בצורה רחבה יותר.  ממנו אנו מבינים שאנו כבני אדם משיגים את האלוהות שלנו בהתעלות מדורגת בכמה מובנים. התכנית הכוללת של אנושות מתעלה היא כמו בתכנית של כל פרט, היא גם כן מדורגת. ההתעלות נעשית ברמה של תודעה ורטט אנרגטי שמשיגים באופן מדורג דרך התפתחות.

ברמה הממדית, של רטט אנרגטי ותודעה אנו עוברים מהממד השלישי לממד הרביעי, ואחריו לחמישי וכו'.

ברמת מישור הקיום אנו עוברים מקיום ברמה פלנטרית לקיום ברמה סולרית, ואחריה הגלקטית וכו'. 

ברמה של חלקי העצמיות המתפתחת אנו עוברים מרמה של אישיות לרמה של נשמה, ואחריה לעצמי הגבוה ולעצמי האלוהי.

כאשר אנו משיגים את הרמה הבאה של קיום בממד הרביעי שגם בו יש שלבי התפתחות מדורגת, נעבור לממד החמישי שם אדם ואל הם אחד במחשבה וההרגשה. זה מישור של מסטריות עצמית ומימוש תכלית הנשמה.

במאמר זה אני מביאה את ההבנה על חלקי העצמיות שלנו, שמתגלים בנתיב ההתפתחות הארצית שלנו עד להשגת הרמה הראשונה של אדם בתודעת אל במישור הסולרי. זה השלב הראשון שהאנושות אמורה להשיג.  תודעת אל מכילה פוטנציאל אינסופי של התפתחות במישורי קיום גבוהים יותר ויותר לעבר הלא נודע. 

המישור הסולרי הוא מערכת השמש שלנו. כלומר התודעה האנושית נפתחת במישור זה להכיל לא רק את קהילת פלנטת כדור הארץ כגוף אחד, רשת אנרגטית מאוחדת של חיים מקושרים בהרמוניה, אלא מתרחבת לקלוט עם הכרה אלוהית את המערכת הסולרית כולה, וליצור קשר תרבותי עם ציביליזציות כוכביות אלה במסגרת של אחוות אחים, כמשפחה אחת, בתוך גוף אלוהי  סולרי שגדול יותר מרשת הגוף הפלנטרי בו אנו מתקיימים כאנושות. זה הממד החמישי שאותו הנשמה אמורה להשיג בהמשך.

" מהו העצמי הגבוה, נשמה ועצמי אלוהי "

אורין, ומדריכים ומורים אחרים, משתמשים במילים כגון עצמי נמוך, עצמי גבוה, נשמה, רוח האל, ועצמי אלוהי. כאשר אורין מתייחס ל"עצמי אלוהי", המכונה גם "רוח האל", "אלוהים", "מהות" ו"הנוכחות", הוא מתכוון למקור והמהות של כל החיים.

ה"עצמי האלוהי" בתוכנו הוא נצחי, תודעה אינסופית, חופשי ומעבר לכל פעולה; זה עצמי קבוע ובלתי משתנה, לא נולד ואלמותי. ניתן לדעת עצמי זה רק דרך חוויה ישירה וזה ולא יכול להיות ידוע דרך החשיבה הרציונלית. זוהי האחדות ממנה כל החיים מגיעים ואליה חוזרים. מתוך האחדות הזאת אתה נוצר כפרט. 

אורין מתייחס ל"נשמה" שלנו כחלק זה שלנו שיש לו תודעת פרט, שמהווה גשר בין העצמי האלוהי והאישיות שלנו. הנשמה שלנו היא מאגר של כל תקופות החיים של כל חוויה שלנו, והיא גדלה ככל שאנחנו גדלים. היא יודעת ומבטאת את הרצון והתכלית האלוהית. מהותה של נשמה היא אהבה.

"עצמי גבוה" היא מילה שאורין משתמש כדי להגדיר מתי אנחנו, ברמת האישיות, יכולים להביע את האור של הנשמה  ואת האור של העצמי האלוהי דרך המילים, המחשבות, הפעולות שלנו.

אורין מלמד ש"הרצון האלוהי" הנו דרך לבנות גשר בינינו לבין ה"עצמי האלוהי". לכל איכות של רצון אלוהי יש איכות של תודעת  העצמי האלוהי. אורין מדגיש שעבודה עם הרצון האלוהי היא דרך יעילה וחזקה כדי להיפתח לתודעת העצמי האלוהי.

אורין מתייחס לנשמה  כחלק מאתנו, שהוא הקשר בין האישיות שלנו והעצמי האלוהי שלנו. הנשמה שלך היא אור והאישיות שלה היא אהבה טהורה. בספרו של אורין "אהבת נשמה" , יש מידע רב יותר על הנפש, הרוח והנשמה .

כאשר האישיות שלנו היא מפותחת, היא הופכת להיות כלי לנשמה כדי להגשים את המטרות שלה. זה הופך להיות יותר מהאישיות ונעשה לעצמי הגבוה שלנו. 

האני הגבוה הוא כלי מושלם שדרכו הנשמה שלנו יכולה לבטא את עצמה במישור הארצי. כעצמי הגבוה  שלנו,  נועדנו לבצע את המטרות של הנשמה, במקום הרצונות של האישיות שלנו. אנחנו נעשים לעצמי הגבוה שלנו בכל פעם שאנו מתיישרים עם הנשמה שלנו כדי לבצע את מטרותיה.

זה  בסדר לעבוד עם שניהם , הנשמה והעצמי הגבוה לסירוגין, כדי לקחת אותנו לרמות חדשות של תודעה והוויה חווייתית.

 מהי הנשמה שלנו

 הנשמה שלנו גרה במישור הנשמה, ממד של אור ורטט שהוא קרוב יותר לאחדות, למקור, אלוהים-האב-האם.  הנשמה חדורה ברוח של העצמי האלוהי .

רוח העצמי אלוהי , היא התודעה שמחלחלת ונותנת חיים לנשמה , בדיוק כפי שהנשמה שלנו מחלחלת ונותנת לנו  כאישיות את החיים. הנשמה מספקת מדיום שדרכו רוח האל יכולה להגיע אלינו. זה הקשר בין העצמי האלוהי, הנצחי והאישיות .

הנשמה היא יותר משילוב של הגופים הנפשי, הרגשי, והפיסי שלנו. היא החלק היודע והמנהל את בנייתו של הגוף. חלק שמכיל את תמצית החיים ומחזיק את הדפוסים שיצרו אותנו בגלגול הזה. יש לו איכויות של נפש ומודעות נפשית; 

הנשמה אינטליגנטית ויצירתית. חלק בנו שיכול למשוך כל דבר לעצמו כדי ליצור צורות בעולם הפיזי . חלק זה חי בממדים רוחניים גבוהים יותר ומביא את האור ואנרגיה של אותם הממדים אלינו. הנשמה שלנו תמיד מתפתחת וגדלה, בדיוק כפי שאנחנו. זה המאגר של כל החכמה, האהבה, והרצון הרוחני והכוח שיש שנצבר מכל החיים. הוא גדל להיות יותר שלם ויפה  ככל שנוסיף את כל מה שאנו לומדים עכשיו על אור של הנשמה .

אורין אומר -
הכר בכך שהנשמה שלך היא חלק ממך

יש להבין שהנשמה שלך אינה נפרדת ממך; שזה חלק ממך. כאשר אתה יוצר קשר נשמה, אתה זוכה להכיר את עצמך כנשמה. אתה מרחיב את התודעה שלך לחוות אור, חכמה, ואהבה גדולים יותר של הנשמה שלך.

הנשמה שלך עשויה מאור והיא ההתגלמות של אהבה. היא אדון של המישור של הנשמה. שגדלה למלא את המטרה שלה הגבוהה יותר.  הנשמה שלך צריך להיות המובילה של המישור הפיזי בה אתה חיי.

 חלק מהמטרה שלה הוא ללמוד איך לשלוח את האור שלה לאישיות, לנפש, ולרגשות שלך. האישיות שלך היא הרובד של הנשמה שלך כפי שהיא קיימת במישור הארצי בעולם של צורה וחומר. הרמה שלך בהתפתחות רוחנית נקבעת על ידי השליטה שהנשמה שלך צברה במישור הארצי.

כדי להגיע להארה, אתה לא יכול לשבת ולחכות לנשמה שלך שתיצור אתך קשר כדי לעשות את כל העבודה בשבילך. הנשמה שלך נמצאת במצב של מדיטציה עמוקה.

רוב תשומת הלב של הנשמה שלך מופעלת כלפי מעלה לכיוון תחומי הרוח, כיוון כלפי אור טהור של האל, עד שיהיה מוכן להסב את תשומת לבו אליך אישית. על אף שהוא תמיד משדר גלים של אנרגיית נשמה לך.

העבודה אתך משתנה כאשר אתה מפתח מודעות לזה. ואז אתה יכול להשתמש בטיהור והתמרת אנרגיות כדי לגדול מבחינה רוחנית.

אתה זה שצריך למשוך את תשומת הלב של הנשמה שלך אליך. אתה עושה את זה דרך הרחבת התודעה השוחרת להיות עצמי גבוה, לצמוח מבחינה רוחנית, ולעורר את גוף האור שלך. אתה מצייר את נשמתך דרך הרצון שלך והכוונה שלך להפוך את החיים הפנימיים שלך לאמתיים בפועל. 

כאשר אתה במודע מתחבר עם הנשמה שלך ומממשיך לצייר אותה בתוך החיים שלך, הנשמה שלך מתחילה יותר לשים לב ושולחת אנרגיה אליך. כאשר זה קורה, הצמיחה הרוחנית שלך מאיצה במהירות. אתה עובד מהמישור הארצי כלפי מעלה, אז הנשמה שלך עובדת ממישור הנשמה כלפי מטה אליך .

כאשר תתמזג עם הנשמה שלך, אתה יכול לספוג את הידע הרוחני שבתוך הנשמה. זה ישפר את חיי היומיום שלך. הנשמה שלך יודעת את התכנית האלוהית לאנושות ולכל החיים; היא יודעת את החלק שאתה צריך לשחק בתכנית שלה.

כאשר הנשמה שלך שולחת את אורה כלפי מטה, היא חווה את עצמה באמצעות התודעה הארצית שלך. זה יכול להתבטא יותר בהצלחה כשהאישיות שלך והנשמה הופכים להיות קשובים יותר זה לזה.

הנשמה שלך יכולה למלא את המטרה הגבוהה יותר  בשליטה והבאת האור שלה לתוך העולם של צורה וחומר שאתה גר בו. כאשר אתה מתמזג עם הנשמה שלך ונותן לה להקרין את האנרגיה שלה בחיי היומיום שלך, אתה משרת את האנושות בדרך רבת ערך. אתה מפיץ את אנרגיית הנשמה. באמצעות מגע הנשמה, ואתה יכול להקרין אהבה, אור, יופי, ושמחה לאחרים.

 מה הוא העצמי האלוהי  

הנשמה שלך היא מתווך בינך ובין העצמי האלוהי שלך עד למועד שאתה יכול לחוות באופן ישיר ולהבין את העצמי האלוהי כמי שאתה. זה האור של הנשמה שלך, שחושף את האור של רוח העצמי האלוהי שלך. האור של העצמי האלוהי שלך הוא באוקטבה שונה של אור מהאור של הנשמה שלך.

מה היא "רוח האל", העצמי האלוהי שלך ?

זו המהות האלוהית של ההוויה שלך, המקור של כל האור והחיים בתוכך.

העצמי האלוהי שלך נוכח בכל מקום (בכל מקום בו-זמנית), כל יכול (כל העצמה שיש), וכל יודע (כל הידיעה שיש).  הוא רוח נצחית, הוויה, מהות של אהבה, וחכמה אינסופיים. זה עצמי שהוא חופשי בכל והנו מעבר לכל פעולה; הוא מהות עצמי קבוע, בלתי משתנה, ובלתי ניתן להריסה.

זה עצמי שהוא המשקיף, הוא העד של פעילות ההכרה, אך אינו מזוהה עמה. 
כל התיאורים של העצמי האלוהי אינם מספיקים; העצמי ידוע בעיקר דרך חוויה ישירה של זה ולא יכול להיות ידוע במוח הרציונלי.

הספר "צמיחה רוחנית- להיות העצמי הגבוה", מומלץ מאוד לעבודה ויש בו אהבה וחכמה וכלים ליצירת מציאות גבוהה יותר. כדי ללמוד להיות עצמי הגבוה שלך בחיים שלך כל יום.

אורין מציע לא רק הדרכתו, אלא גם את האנרגיה שלו מאחורי המילים כדי לסייע לך במעבר למצב תודעה גבוה יותר, כך שתוכל לחיות כעצמי הגבוה שלך. תהליכים קלים אלה סייעו לאלפים להאיץ את הצמיחה הרוחנית שלהם ולחיות את חיי היומיום שלהם עם יותר שמחה, הרמוניה, שלום, ואהבה.

כל קטע ואחריו תרגילים ומדיטציה מציעים לתרגל את העקרונות שנלמדו בספר בחיי היום-יום.


אוסף הדרכות ומדיטציות של אורין




האתר של אורין - באנגלית
מאמר על העצמי הגבוה, הנשמה, העצמי האלוהי



פתיחה מהספר " צמיחה רוחנית, להיות העצמי הגבוה "

מבוא: שינויים בכדור הארץ 

      ברכות מאורין ! 

אתם נכנסים לזמן דרמטי ומרגש. יש גל אנרגיה  שמגיע דרך הגלקסיה שלכם, והוא משנה את מהלך כל החיים שהוא נוגע בהם. גל זה משפיע על עצם הטבע של אנרגיה וחומר, כדי להביא את כל החומר לרטט גבוה יותר. למרות שזה רק מתחיל להגיע למישור הארצי, אתם עשויים לחוש כבר  את ההשפעות של רטט גבוה יותר של אור.

 ייתכן שאתם מקבלים יותר תובנות, חוויות נפשיות וטלפתיות ולעתים תכופות יותר, מרגישים צורך עמוק יותר לדעת את מטרת החיים שלכם וליישם אותה. אתם עשויים להרגיש שיש לכם פחות זמן ויותר מה לעשות, גל זה משנה את האופי של הזמן.

חלק מאיתנו הגיעו כמדריכים כדי לסייע לכם בזמן מיוחד זה. יש לנו מידע רב על הגל הזה של אנרגיה; אנחנו יודעים שזה אור והוא מודע. גילינו שעל ידי עבודה ויישור עם אור זה, הפוטנציאל להתפתחות וצמיחה הוא עצום.

זהו זמן של שינוי גדול. הנביאים העתיקים ניבאו גל זה, והמחשבה על השינוי גדול בתקופה הנוכחית שלכם נזרעה כדי להכין אתכם לזה. זה נחזה כתקופה של תהפוכות בכדור הארץ.

תהפוכות כאלה לא צריכים לקרות; הם סמלים של השינויים הפנימיים שעלולות לקרות כמחשבות, רגשות, ודפוסים של הטבע הנמוך שמוחלפים על ידי אלה של טבע גבוה יותר.

אתה יכול לרכב על הגל הזה של אור ולחוות יותר שמחה, שלום, ואהבה מאשר היו לך אי פעם . תתחיל לעשות זאת על ידי אימוץ דרכים לצמיחה הרוחנית שלך, לקשר עם העצמי הגבוה שלך, ועבודה עם אור. תוכל לנקוט בצעדים קטנים כפי שהם מופיעים לך בחיים, תוכל לגדול בהרמוניה עם הטבע והאדמה, ואז אתה תהיה בתיאום עם התנודות גבוהות יותר שגל זה מביא.

מה ניתן לך לעשות  בזמנים אלה ?

היישור עם גל האור יכול לסייע לאנושות וכדור הארץ בביצוע מעבר רגוע, שליו. הדרך בה אתה מחבק את השינויים בחיים שלך, מחפש את הצמיחה שלך, ומוותר בקלות על אותם דברים שכבר לא משרתים אותך אתה תשפיע על המהלך של האנושות וכדור הארץ. המעבר לתדירות רטט גבוה יותר זה יכול להיעשות באהבה ובשמחה ולא כאב וזעזוע.

מעולם לא היו  היה כל כך הרבה נתיבים, כל כך הרבה אפשרויות. האפשרות לבחור מהי המציאות שאתה רוצה לחוות.  ההיבט החשוב ביותר של אנרגיות החדשות אלה הוא ההזדמנות שהם מציעים לשמחה, צמיחה, וחיות.


===



עוצמה אישית דרך מודעות. סאנאיה רומן. הוצאת מרקם.לחיות מתוך שמחה. סאנאיה רומן. הוצאת מרקםsanaia tsmiha


אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם