אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

22 בנוב׳ 2022

להתמזג עם אור הנשמה בחיי היום יום


הבנות  ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה
הנוכחות בזמנים אלה - מאמר בהדרכת אורין :
במילניום החדש ממדי האור הגבוהים משפיעים על עולמכם חזק יותר מאשר קודם. השינויים באנרגיות עוזרים יותר לחוש אנרגיות עדינות של ממדים גבוהים ולעורר את גוף האור שלכם, ולהיפתח לעצמי הגבוה ולנשמה שלכם. 
אנרגיות אלה יכולות להכיל יותר אור מאשר אלה שבעבר. יתכן ותחושו תשוקה ליותר סדר, הרמוניה,יופי סביבתי בפרויקטים עליהם אתם עובדים.

האנרגיות המשפיעות על כדור הארץ באות ממישור הנשמה ואפילו גבוה יותר. הם מקלים על הרגשת אנרגיית ואור הנשמה שלכם.

יתכן ואתם חשים חשק לפשט את החיים, לחיות בקצב שליו יותר, ליהנות מהטבע, להאט, לשחרר את הדברים שלא מתאימים יותר למי שאתם. לחדש דברים ולשנות כיוון.

אולי אתם חשים דחף לעבור לבית אחר, אזור אחר. להשתחרר מדברים שעוצרים אתכם מלהיות יותר ספונטניים, חופשיים ומלאי שמחה.

אנרגיות אלה משנות את האופן בו זמן וחומר פועלים ונחוץ לזרום איתן בהרמוניה. הן יכולות ליצור כאוס אם אינכם קולטים אנרגיות עדינות אלה, לא מקשיבים לאינטואיציה שלכם על מנת לעשות החלטות מרגע לרגע עם בחירות על הנתיב הגבוה יותר.

באנרגיות אלה טמונות אפשרויות רבות למי שיש רגישות לאנרגיות עדינות והוא מקשיב ופועל לפי הנחיית הנשמה שלו. 

עליכם לפנות זמן להכיר בתובנות ודחפים שאתם מקבלים וכדי לפעול. בזמנים של שינוי וכאוס חשוב לקחת אחריות על בחירות שעושים.

 דרך עצמתית אחת להגביר רגישות לאנרגיות עדינות זה לעבוד עם הנשמה שלכם, לחזק את האינטואיציה,לקבל תובנות והדרכה פנימית דרך רשמי הנשמה.

הקשר לנשמה מחבר אתכם לאנרגיות גבוהות יותר שאתם יכולים להביא בחיי היום יום עם פרספקטיבה חדשה, להרחיב יכולת לאהוב ולממש תכלית חיים גבוהה בהכוונה של הנשמה.
 
זה חשוב לתת תשומת לב לדחפים פנימיים ולפעול לפיהם. אם אתם לא פועלים כך, לעתים נסיבות בחייכם נעשות קשות יותר. זה נותן הרגשה של חוסר יכולת לנוע קדימה, להתקדם בחיים. 

דברים יכולים להשתנות בחיים סביבכם מהר מכפי שאתם מוכנים אליהם. יתכן ואז אתם מרגישים שדברים קורים לכם יותר מאשר שאתם אלה שמנהלים אותם.

המחיר של לא לזרום עם אנרגיות אלה באופן אישי נעשה כך גדול עליכם. הצעד הגדול ביותר לעשות הוא להכיר ולהקשיב לאינטואיציה שלכם שזורמת כתובנות. 

חשוב לא להיאחז בדברים שעוזבים את חייכם ולבטוח בכך שמשהו טוב יותר עומד להגיע. 

הזמן נעשה מואץ ונדרש להישאר בזרימה טבעית של מה שבא לחיים ועם יותר תודעה שנמצאת מרגע לרגע. כך אתם נעשים מודעים יותר למה שזורם ברגע הנוכחי. 

התקדמות מהירה שלכם באה דווקא מבחירות קטנות שאתם עושים בחיים ולא גדולות דווקא. אז תובנות מגיעות מרגע לרגע בקלות. זה מתפתח יותר בעבודה מודעת עם גוף האור שמתפתח עכשיו באנושות המתעוררת. 

עבודה עם רמת הנשמה דרך חיבור מודע ומדיטציה מגבירה את האנרגיות העדינות בגופיכם ואת הרשמים שהנשמה מעבירה לכם. כך אתם מוצאים שזמנים אלה מזמנים לכם הזדמנויות גדולות יותר בחיים לצמיחה והתרחבות.

ליצור ערנות בהכרה מרגע לרגע זו הדרך הטובה ביותר להשתמש באנרגיות אלה. 

ככל שאתם נשארים בזרימה מרגע לרגע, כך נפתחות יותר אפשרויות למימוש דרך הפוטנציאל הגבוה שלכם בחיים. כעת זה הזמן לקבל תגמולים בעולם החיצוני מעבודה פנימית שנעשתה.

כל השינויים שתבחרו לעשות, כמו לקבל עבודה חדשה, לעבור למקום אחר, להביא ילד לעולם, לשנות סגנון חיים, אם עשיתם הכנה פנימית מודעת לפני כן , זה יגיע בקלות .

השינויים בעולם הצורה הם רק ביטוי של בחירות פנימיות שנלקחות בהכרה - 

כאשר אתם לא זורמים כך מבפנים החוצה עם צעדים קטנים מרגע לרגע, ייתכן ותחוו שינויים גדולים בחייכם שלא נראים קלים לביצוע.

ייתכן ותחושו צורך לשנות דברים בצורת חייכם. עליכם לבחון אלה דברים משרתים את הטוב הגבוה שלכם. צורת חיים שנשענת על אנרגיות עדינות אלה שמתגברות בעולמכם.

שינויים בחיים נובעים מתחושות מחשבות והרגשות שלכם. הדרך בה אתם תופשים את החיים משתנה עכשיו. ייתכן ורוב השינויים שתעברו יהיו בתפישה הפנימית של איך הדברים עובדים ולאו דווקא בביטוי החיצוני. 

דרך אפקטיבית לשינוי היא לעבוד על התבניות הישנות של חייכם כדי להתמיר אותם ולחדש אותם בבוא הזמן הנכון. בצורה זאת אתם לא מבזבזים הרבה אנרגיה לממש דברים במיידי.

ביצירת דברים בחיים ממה שנדרש עבורכם כרגע, כאשר אתם בוחרים בדברים שמתאימים לכם יותר, אתם צומחים מהר יותר עם הפוטנציאל הגבוה שלכם. 

חישבו על משהו שאתם רוצים ליצור עכשיו.

צרו קשר עם הנשמה שלכם והתמזגו אתה.

כאשר הנשמה נוכחת אתכם חישבו מה יכול לשרת אתכם קדימה בזמן.

האם ניתן להרחיב זאת כחזון גבוה לתקופה ארוכה?

לפני שאתם בוחרים שינוי משמעותי בחיים שאלו את עצמכם: 

האם הבחירה הזאת תנעל אותי בקופסה סגורה, או שתאפשר לי לפתוח עוד הזדמנויות?

אם פעלתם בעבר עם דברים שכעת לוכדים אתכם, דמיינו דברים אלה נפתחים. הוסיפו להם אור בכך שתדמיינו אותו עובד בהם. כך תבנו מבנים יציבים בחיים שמאפשרים לכם להתרחב בחיים החיצוניים.

כאשר אתם עובדים בצורה מודעת זאת, זה כמו שיצרתם קבצים אתם תשתמשו בבוא הזמן.

התודעה נפתחת ומתרחבת לעבוד עם אנרגיות גבוהות יותר של מישור הנשמה ויוצרת בחיים החיצוניים התממשות לטובתכם הגבוהה יותר. כך אין צורך להתחיל מהתחלה שוב פעם, אלא לזרום בנתיב עם אפשרויות שנפתחות בבוא הזמן הנכון בהדרכת חכמת הנשמה.

התממשות מתרחשת מהר יותר עם אנרגיות של זמנים אלה. לכן חשוב ללכת בעקבות האינטואיציה הפנימית. ניתן לבקש לקבל רשמים מהנשמה שמובילים למימוש הטוב ביותר.

הנשמה נעשית שותפה פעילה בכל מובן, היא מדריכה מנקודת מבט חסרת זמן ומגבלה לפי תכלית ומטרה שלשמה הגעתם להתגלמות ואתם מממשים את ההנחיה הזאת בחיים.

הנשמה יכולה לשלוח רשמים בשעת שינה או במשך היום. לשם כך ניתן לעשות תרגול עם משחק אור. לבקש את הרשמים מהנשמה. אז ניתן לקבל ממנה זאת דרך ההבנות, הדחפים כשמרגישים צורך לעשות משהו. ניתן לבקש מהנשמה את הרשמים האלה ולהיפתח לקבל אותם. לזהות אותם כאשר הם באים.

לבקש את רשמי הנשמה 

כאשר אתם עומדים להירדם חישבו על היום שתכננתם כשתתעוררו.

-שחררו תכניות והתכוננו לקבל מחשבות חדשות ורעיונות בקומכם מהשינה , נכונים לקבל הכוונות מהנשמה.

- התחברו עם הנשמה לפני השינה. הקיפו את מרכז הלב באור הנשמה עד שתחושו אותו נוכח.

- קחו רגע לחשוב על עצמכם כנשמה יודעים שהיא חלק בלתי נפרד ממכם.

- כאשר אתם חשים את הנשמה נוכחת, בקשו ממנה רשמים במשך הלילה.

- עד כמה שניתן, לכו בעקבות השינה עם התודעה שלכם, חוצים את הגבול בין שינה לערות.

האם תוכלו לקחת את המודעות הערה לתוך עולם החלומות ?

 לזהות את רשמי הנשמה

כאשר אתם מתחילים להתעורר, נסו להיזכר בחלומות חשובים , זה זמן בו ניתן להתחבר לרשמי הנשמה.

כאשר אתם ערים לגמרי, חישבו על היום שעומד להתחיל. מה מושך אתכם לעשות?

מה מביא לכם תחושת שמחה ?

חישבו על דברים שחשבתם לעשות שאולי לא מתאימים לכם יותר.

היו מוכנים לשחרר אותם והיפתחו לקבל רעיונות להכרתכם המודעת. חישבו על דברים שניתן לעשות בלי הגבלה בכל שטח בחיי היום יום.

בהתחלה זה יכול להתקבל כשונה עבורכם לחיות זאת, אבל המשיכו לקבל הדרכה מהנשמה. הנשמה לא רק תשלח הדרכה, אלא גם אנרגיה עם ההדרכה. היא תשלח לכם הדרכה לנתיבים בטוחים שימקמו אתכם בזרימה גבוהה יותר.

הנשמה תמשוך אנרגיה מנתיבים אחרים שלא נמצאים בתיאום עם התכלית הגבוהה שלה. שלא מוסיפים אור לחייכם. הנשמה יכולה להראות לכם גם נתיבים חדשים במקום אלה. האנרגיה שלה היא כוח של אור זורם שיכול להאיר דברים אלה בחייכם ויכולים לשקף את המטרות שלה וההכוונה שלה.

בסרטון זה, אורין מציע הדרכה קצרה 
שמכוונת אותך להתחבר עם אור הנשמה 
במישור הסולרי ולהיות אור בכל רגע


ניתן לקבל רשמים במשך היום - על ידי משחק אור

אתה יכול לחוות את הרשמים של הנשמה גם במשך היום לפני שאתה מתחיל פעילות, עצור לרגע וחשוב על הנשמה שלך, חש את האור שלה מסביב למרכז הלב שלך.

חשוב על מספר אפשרויות על מה לעשות הלאה. שים לב לאפשרויות שנראות לך הכי אטרקטיביות. אתה תדע, עם הקשבה ללבך ודרך חשיבה חיובית והרגשת שמחה לרעיונות אלה.

לפני התחלת הפעילות היה נוכח אתה ככל שתוכל. שים לב למחשבות שנודדות לדברים אחרים. התאמן על מיקוד רק בפעילות הנוכחת שלך. בהיותך בהכרה של מרגע לרגע, אתה שם לב אם אתה בזרימה או לא.

שים לב למחשבות שבאות ונותנות לך תחושת אה הה, פתרונות חדשים והכוונה. 

התבונן בנשמה שלך במשך היום .איך אתה מרגיש?

 האם מה שאתה עושה נותן לך יותר אנרגיה?

אם אתה חש יותר אנרגיה זה סימן שאתה הולך בעקבות רשמי הנשמה שלך וההכוונה שלה.

אם אינך חש עם אנרגיה, עזוב פעילות זאת ועשה משהו שאתה חש כנכון עבורך.

בלקיחת צעדים אלה אתה מכין את עצמך לקבל, להכיר, ולפעול תחת הרשמים של נשמתך.




אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם