אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

14 במרץ 2023

"מפתחות נסתרים" - מסר בשיר בהשראת רוח הקודש


במאמר הזה אפתח בסדרה של שירים אתם ניתן להתחבר לנוכחות האלוהית שבמרכז ההוויה שלנו ולקבל תובנות שמקרבות אותנו יותר לעצמיותנו האמתית. בדרך שעשיתי למדתי רבות מהשיעורים הרוחניים והאמתות שנחשפו לפני.זה בהחלט הרים לי כמה צעיפים. 

כאשר הרוח הפנימית שלי חשפה לפניי את השירים והמוסיקה שמביעים אמתות אלה שלמדתי, המעגל נשלם.  הרגש הרוחני נפתח אז מעבר למילים או הבנה שכלית והתחבר לידע שהיה בהכרה שהשגתי ושניהם התמזגו לאחד ואז חלה תזוזה אמתית. 

זאת הדרך שאני ממליצה לעבור כדי לפתוח את הדרך לתוך חיינו לנוכחות האלוהית - עצמיותנו האמתית. יש לשלב יחד את ההכרה והלב. ההכרה יודעת אמת רק דרך הלב המרגיש. אז הניצוץ הפנימי נפתח וגדל להיות להבה אלוהית. בסוף המאמר אציג כמה מהרעיונות הרוחניים שמוצגים בשיר ותואמים ללימודים שלי בדרך.

השיר שאני מציגה כאן נפלא במסר האמת שבו  והוא נקרא " מפתחות נסתרים". הוא הגיע בהשראת רוח הקודש דרך הזוג קימברלי (שירה)  ואלברטו ריברה (נגינה). שניהם קיבלו את השראת רוח הקודש והופנו לשירות לעולם דרך הבאת מסרים מעולם הרוח בשירה ספונטנית מושלמת .

 כאשר אדם משיג את הפעלת רוח הקודש בתוכו, הרבה ממתנות הרוח נפתחות לו. הוא מובל לייצג את רוח הקודש בדרך הייחודית שנשמתו בחרה לגלם בשירות לעולם.

 (רוח הקודש היא ה"שכינה" של רוח האל השוכנת בכל הבריאה ובכל נברא והיא ה"מילה האלוהית" בבריאה.
    ניתן להפעיל אותה כשמשיגים בגרות רוחנית מלאה) 

- התבוננות בשיר -

התבוננות זאת תיעשה לאחר שנעשה חיבור 
לשקט במרכז ההוויה שלנו,

כאן במקום הכי עמוק בנו שוכן ה"שקט הגדול" 
של האל  ובו קיים הפוטנציאל האינסופי 
של חכמה, אהבה ועוצמת האל הנוכח בכל.

 נתבונן בעומק שיש למילים להעביר לנשמה שלנו....



 מפתחות נסתרים

הו ,כמה שאני אוהב אתכם, כמה שאני חיכיתי לכם
שתיראו מי אתם, שתחושו  את האהבה שלי אליכם.
כמו בשמיים כך על פני האדמה, 
כך רחב יותר ועמוק יותר הוא הטוב שלי , 
והוא האהבה שלי עבורכם.

אפילו עכשיו אני מבסס מחדש את האדמה מתחת לרגליכם
כי אתם תינצלו כולכם ותהיו מתואמים לי.
שום דבר לא יטלטל אתכם ואתם תנוחו בבטחה ואתם תראו אותי.

אתם תנוחו בבטחה ותעשו דברים גדולים.
אתם תראו את "המתים" "קמים", את ההרס נמחק.
אתם תאמרו לעולם להיבנות מחדש, 
והרים יופיעו במקום בו היה קודם הרס.

והאדמה, אפילו הנקיקים - אתם תצביעו ואני אמלא זאת
משום שמה שאני אמלא יהיה "מים חיים".
האדמה מתחת לרגליכם תתחיל לפרוח, כמו גייזר במדבר.

אתם תשחררו את המפתחות הנסתרים שיש באדמה זאת,
שמחכים לכם דורות. אתם חייבים, חייבים לדעת מי אתם.

כעת, אפילו עכשיו הרוח שאני משחרר לכם, היא רוח הקודש המסנוורת.
כך שתוכלו להתרומם ולא תעוכבו או תפנו לאחור ממני.
אתם לא תהיו יותר בפחד כי אתם תראו ותשמעו אותי.

הישארו קרובים אלי !
אני מבטיח בכך, שלעולם לא אעזוב אתכם או אשכח אתכם.
אני אהיה המגן שלכם ואביא לכם שמחה ותקוה.

היכן שאתם תהיו, אני אהיה ביתכם.

======


האל הוא האב והאל הוא גם אם החיים. 

האל האב-האם שלחו את הנשמה שיצרו להתגלמות וצמיחה בבית הספר של החיים על פני האדמה, כאדם.
לאחר שהנשמה על כל חלקיה מתבגרת, היא נקראת "לשוב הביתה". 

במסע הלמידה לחזרה הביתה , האל מחכה לנשמה להתעורר באדם המודע כדי לחבר שמיים וארץ. 
להיות אדם אלוהי, זה הוא ייעוד הנשמה בהתגלמותה כאן באדם. 

כעת אנחנו כבנים ובנות של האל האב-האם, לומדים מי אנחנו באמת ואיך ניתן לממש את הפוטנציאל 
של בן/בת אל על פני האדמה.

מימוש האל דרך ילדיו דורש לידה רוחנית. להיוולד ברוח זה לקבל את "המים החיים" של רוח האל בנו. זוהי רוח הקודש שמתעוררת בכל מי שנולד לרוח.

כאשר אדם זוכה ברוח הקודש, שהיא אם - החיים עצמם הוא זוכה להיות ביטוי של "המילה האלוהית" .
זה אומר שהוא מקבל את המתנה של חכמה-אהבה-עצמה שתמיד היו בו, כיכולת של מורשתו האלוהית.

עם ההיוולדות לרוח, אדם יכול לממש כל דבר דרך מחשבה, הרגשה , דיבור ומעשה.
הוא יכול דרך לידתו מחדש להכרה ואהבה אלוהית, להפריח עולם חדש. 

הוא מגלה את המפתחות הנסתרים שחיכו בתוכו כצופן של אדם חדש עד לבגרותו לרוח, כדי שיגלה וישתמש בהם כמסטר. מסטר רוחני הוא ביטוי לנוכחות הנוכחת בכל , לרוח הקודש ומתנותיה. 

מסטר רוחני "רואה ושומע" את האל כחוויה בחייו, דרך אינטואיציה אלוהית, קול פנימי שהוא ה"מילה האלוהית". זו היא חוויה פנימית מושלמת שיש בה הרגשת בטחון וידיעה ללא מילים של "מי אני באמת".

המסטר חווה זאת בחיים המשתקפים אליו דרך ה"מילה האלוהית" שבהכרתו. זאת הכרה והרגשה של אחדות החיים. בחוויה זאת אין יותר הרס, וכל מה שנחווה בעולם לא מושלם של אדם לא מודע.

ישנו עולם משגשג עם הטוב והאהבה של האל בכל החיים ובעולם המתגלה כראי לתודעת המסטר. זה האל המתגלם על פני האדמה.

זה הוא הייעוד הנשמתי של כל איש, אישה וילד בעולם, שלי ושלך.  "להפריח" את העולם מחדש דרך הכרת ואהבת-אל.

אז, בהכרה זאת כל אלה "המתים המהלכים" קמים לתחייה בהכרתך ומתעוררים בעולם הנגלה לך כעולם חדש שאתה יצרת דרך התקדמות התודעה שאתה השגת כמסטר .

בכתובים זה מכונה "תחיית המתים", זה לא משהו פיזי אלא רוחני. זה המסע הייחודי והיחידני שלך כחלק מהנשמה דרך אבולוציית התודעה שלך להשגת הכרת אמת....

לזה מחכה האל האב-האם כעת ....זאת "החזרה הביתה" לאחדות ושלימות החיים בהתגלמות כאדם שלם שהשיג הכרה מודעת מעל עולם האשליה ומממש את "דע את עצמך". 



סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם