אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

11 בספט׳ 2023

ערנות רוחנית - כלים להתקדמות לתודעה אלוהית


 במאמר זה נלמד את השלב הראשון לריפוי תת המודע שלנו כדי שישרת את ההכרה המודעת בצורה נכונה וכך נוכל להתקדם ולהשיג את העל - מודע שהוא ההכרה האלוהית, הרוחנית. במאמרים קודמים הדגשתי שהאור הרוחני עושה את עבודת הטיהור בתת מודע.

ראשית נבין שכאשר האור נמשך על ידינו במודע לגוף וההכרה הוא ממוסס כל אנרגיה שאינה ממנו. תבניות מחשבה שהודחקו בתת מודע צפות ועולות כדי שנתמיר אותם עם הסכמה מודעת והחלטה להתקדם לעבר השגת הכרה גבוהה יותר של מי שאנחנו באמת.

זה השלב הראשון שעלינו לעשות בנתיב הרוח. לשים את מבטחנו באור של מקור החיים שלנו , האור הרוחני מטהר וממוסס את אחיזת האגו ודפוסים שגויים שנבנו בתוך מערכת האמונות שלנו.  (ניתן לקרוא מאמרים קודמים על השפעת האור הרוחני המתמיר)
בקורס בנסים ישנה הצהרה שאומרת : 
" התכחש לכל מחשבה שאיננה מהאל , שתכנס להכרתך."

יש להבין שההכרה עובדת כמו הגוף הפיזי. אם אתה רוצה להיות בריא פיזית, עליך לאכול אוכל מזין וטוב לגוף. אם אתה אוכל מזון מקולקל, אתה תחלה פיזית. כך זה לגבי פעילות ההכרה. אם אתה רוצה להיות בעל בריאות מנטלית , רגשית ורוחנית עליך להיות ערני ולתת רק למחשבות חיוביות להיכנס להכרתך. 
לשלוט בהכרתך, זה לא תפקיד האל או מדריך רוחני שלך. 
זהו תפקידך !
רוב האנשים אינם ערים דיים על שמירת המחשבות והרגשות שלהם. הם חיים על טייס אוטומטי. הם לא ערים במודע למחשבות והרגשות שהם מאפשרים להכניס להכרתם, שבאים מתת המודע ומהשפעת העולם החיצוני המשתקף דרך מערכת האמונות שלהם. 
רוב האנשים נצמדים לדברים חיצוניים , במקום להיצמד לרוח הפנימית שמניעה אותם ליצור את עולמם. הם פועלים כך על ידי "טייס אוטומטי" שיושב בתת מודע שלהם.

כדי להתפתח לרמה רוחנית מלאה , יש לתת מקום לעצמי האלוהי ולעצמי הגבוה לנהל את העניינים ולא לעצמי המבוסס על אגו שלילי. אז כל המידות המושלמות של האדם באות לידי ביטוי. יש לראות דרך פריזמה של הנשמה והרוח, מנקודת מבט רחבה ומקיפה של החיים ואז אפשר למזג יחד הכרה עצמית ואלוהות.
עם זאת יש לאזן את הפן הרוחני עם ההיבט הפיזי ארצי, ישנם עובדי אור שכה מחוברים לרוח שהם יוצרים חוסר בקרקוע שלהם לאדמה וזה יוצר בעיות בריאות פיזיות. לעומת אנשים שמתרכזים בטיפוח הגוף הפיזי ולא מאזנים זאת עם רמת הרוח הפנימית . 
יש לקחת בחשבון שכל מחשבה ורגש שמאמצים , משפיעים לגמרי על הגוף הפיזי וזה מתבטא בעייפות, מעבר לכך שהגוף הפיזי סופג רעלים וכימיקלים, ומעבר לכך שישנה תודעת העולם שמשפיעה על האדם.
עלינו להכיר באופן נרחב את חוק "האיזון ומיזוג שמיים וארץ" , בהיותנו בקיום ארצי זה. בראשית הדרך להשתחרר מהפעלה אוטומטית, נפנה להכיר איך המערכת פועלת באמת ובאיזה כלים ניתן לשנות את ההכרה לטובה ולהימנע מהצמדות לדברים חיצוניים שמנהלים אותנו ברמת ההכרה:
   במערכת זאת חשוב להדגיש את משמעות הערנות של ההכרה המודעת -
- כאשר אתה דוחף מחשבות נמוכות  מהכרתך, זה דומה בהשפעה לצמח שלא משקים אותו במים. 
-אחרי שאתה דוחף מחשבה שלילית ונמנע מלהכניס אותה להכרתך, אז יש למנוע מלהזין את ההכרה מכל מה שהפוך למחשבה רוחנית וחיובית, לכל הרגשה ודימוי שעולה בהכרה. דבר זה מטפח זרע חיובי שגדל בהכרה. 
- כדי לחשוב דרך ההכרה האלוהית ולהפוך זאת להרגל אוטומטי, יש לעבוד עם הרעיון למלא את תת המודע עם הרגלי מחשבה חיוביים ונעלים ולהתפטר מהרגלי מחשבה  של האגו המכשיל.
- כאשר אנשים בעולם המשתקף בחוץ הם שליליים, אז חשוב לא להתמקד בזה. זאת שליליות שמקרינה את עצמה ממערכת האמונות  הפרטית והקולקטיבית שלנו וחוזרת ומשפיעה עלינו מבחוץ דרך ההכרה וההרגשה הפנימית.
-  יש דרך שעובדת עם חוקיות  כדי לחזק הרגל חדש. ניתן ב-21 יום ללא הפסקה לחזק הרגל דרך תת המודע. ראשית תוכל להקיף את עצמך בדמיון בבועת זהב מגנה מפני שליליות והשפעותיה וגם להגן עליך מפני המחשבות שעדיין פועלות בך כטייס אוטומטי ללא שליטה. 
 בהדמיה יש כוח ממשי שיוצר בועה זאת ברמה לא נראית לעין הרגילה אבל היא אמתית ברמה האתרית. (על משמעות המחשבה כתבנית אנרגטית ממשית אמסור במאמר אחר).

- דמיין את כל המחשבות , הרגשות, הדחפים, התשוקות, הדימויים שצפים מתת המודע שאין לך צורך בהם, כצפים מחוץ לבועה הזהובה שלך. וכל מה שמוגדר כתוכן התודעה שלך הוא מחוץ לבועת הזהב. זה נעשה כדי להגיע לרוגע מנטלי. אז אפשר לקלוט אמתות מוארות ולשמר אותן.
- תוכל כך להדוף כל מה שלא רצוי ועולה מתת המודע שייעצר בשער בועת הזהב. כאילו שיש שם שומר פנימי שבודק תעודת כניסה ומאפשר רק למחשבה והרגשה חיובית, אוהבת מהתודעה האלוהית לעבור דרך הבועה להכרה.
-  כך אתה מפתח שרירים רוחניים באימון יומיומי עם מודעות ונפתחת בך יותר חכמה אינטואיטיבית גבוהה, ואהבה מלב נקי פתוח. זה מביא אותך להרמוניה ואיזון בכל מצב בחיים שמשתקפים ממך כלפי חוץ . 
 - הקפד לרשום ביומן האימון שלך אם אתה מבחין במצבים מסוימים או אנשים מסוימים בעולם המשתקף, איתם קשה לך להיות בערנות רוחנית.
- רשום גם אם יש פעמים בהם קל לך ומהנה יותר להיות ערני בחשיבה ובהכרה. רשום כל מה שעולה בהכרתך - מחשבות, הרגשות ותבניות של הרגלים חוזרים.  דע, שאינך יכול לשנות משהו שאינך מודע לו כשלך. 

נקודות חשובות לזכור: 
* בכל פעם שמחשבה , הרגשה, או דחף עולים מתוך תת המודע,  יש לעצור זאת בשער בועת הזהב שלך. 
* כאשר אתה  דוחף מחשבה מחוץ להכרה המודעת שלך, זה דומה לצמח שלא משקים אותו והוא מאבד חיות.  
* עליך להסכים ולאפשר אך ורק מחשבות חיוביות ונעלות להיכנס בשער ההכרה, כדי שהם ישתקפו כמציאות חיובית ונעלה בחייך. 
* עליך להזין יומיום את ההכרה שלך באמת גבוהה, התומכת בחוקים אלוהיים ואשר מרוממת את ההכרה וההרגשה, כך שהיא תהיה בך ביטוי חי בחיים בכל רמות ההוויה שלך. 
* כאשר אתה מפעיל שריר רוחני ועושה כוח התנגדות בהכרה למה שאינו רוחני, זה מטפח זרע אור בך שגדל ומתחזק. 
* ככל שיותר אנשים עושים זאת בעולם שלך, שדה מגנטי של אור מתחזק ברשת הקולקטיבית  ומשפיע על העולם.




 קישור נלווה : Education for the Age of Awakening






אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם