אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

10 באוג׳ 2022

חוק היקום של הצהרות והדמיות ,תובנות וכלים להכרה אלוהית




חוק היקום של הצהרות


כל מחשבה שאנו חושבים, חיובית או שלילית היא הצהרה.

כל מילה שאנו אומרים היא הצהרה.

כל פעולה או התנהגות שאנו נוקטים בה היא הצהרה.

(דר' יהושע דיוויד סטון, אוניברסיטת "האני הנני")

הצהרות נועדו לעצב ולתכנת רגשות של השתוקקות, או דפוס התנהגות בתת המודע .התהליך של הוצאת דפוסים שליליים מתת המודע ותכנות הצהרות חיוביות בתת מודע , זה המפתח העיקרי להשגת מסטריות. 

מחשבות שעולות לנו למודע הן הצהרות והדמיות שנרשמות בתת מודע כמו בטייפ או מחשב. זה ממגנט אליו אחר כך את הדפוס שנרשם מההכרה לשיקוף בחיים. זה התפקיד של תת המודע. עליך רק להחליט מה אתה מאפשר למגנט.

לשאלה מדוע אנשים לא תמיד ממגנטים את ההצהרות שהם אומרים?

קודם יש להבין שאנשים עושים הצהרות והדמיות בכל רגע בחיים. הם אינם מודעים לתכנות שנכנס לתת המודע בחיים האלה ובחיים אחרים שחיו. רוב האנשים אינם מסטרים על המחשבות, הרגשות, או השכל הרציונלי של האגו. הם אינם חושבים או מרגישים עם ההכרה האלוהית שלהם.

 ישנם עובדי אור שמתכנתים הצהרות חיוביות אבל הם לא מנקים את תת המודע מדפוסים שגויים שיש להם שם. עליהם לנקות קודם את תת המודע ולשלוט על המחשבות שלהם כל יום, לתכנת אמירות חיוביות מחזקות וגם לשלוט על הרגשות הנמוכים שלהם, על הדיבור שלהם, על האגו השלילי, הילד הפנימי וכו'.

מעל לכל עליהם לדחות כל מחשבה שאינה אלוהית,
שתכנס להכרתם. זהו מפתח הזהב !






http://www.meditationlibrary.net/  רינת ידלין


הצהרות חיוביות, (Affirmations), או דיבור עצמי חיובי, הם אחד הכלים העתיקים והפשוטים ביותר בתחום ההתפתחות האישית, אך בה בעת גם אחד העצמתיים שבהם.

אלו משפטי מפתח שמנוסחים בצורה חיובית, ופונים ישירות אל המוח המודע ותת המודע שלנו, כדי ליצור בתוכנו שינוי חיובי.

המשפטים האלו, נקראים גם סוגסטיות (השאות) או אוטו-סוגסטיות (השאות לשכנוע עצמי). הם שייכים לתחום ה"חשיבה חיובית" בעידן החדש, והטמעה נכונה שלהם, תוכל לעזור לנו ליצור את החיים שאנו רוצים.

שינוי דפוסי חשיבה מזיקים

דפוסי המחשבה הקבועים שלנו, הם אלו שיוצרים את המציאות של חיינו.

אם המציאות שלכם אינה המציאות שהייתם בוחרים עבור עצמכם – סימן שיש לכם ברקע הרגלי חשיבה מזיקים או חוסמים. בגלל שרוב הדפוסים האלו, "מתיישבים" בתוכנו מגיל צעיר מאוד, ורובם ככולם קשורים לסביבה בה גדלנו, קשה מאוד להיפטר מהם.

הדרך היחידה לטפל בהם היא להחליף אותם בדפוסים אחרים – כאלו שבמקום לתקוע אותנו, יקדמו אותנו לעבר החיים שבחרנו. מחקרים בפסיכולוגיה קוגניטיבית התנהגותית, הוכיחו כי המחשבות שלנו משפיעות על הרגשות המילים והפעולות שלנו, מכאן ששינוי המחשבות הקבועות שאנו חושבים – ישנה את חיינו.

 האם זה אפשרי עבורנו לשנות את המחשבות האוטומטיות שלנו?

מומחים טוענים כי למרות ששינוי חשיבה יכול לקרות ברגע אחד, כדי לקבע דפוס מחשבה חדש בתוכנו, יש להטמיע אותו בצורה מסויימת. דרך אחת לייצר שינוי כזה היא לעבור דרך טראומה. בטח כל אחד מכם מכיר אנשים שהשתנו בין לילה מקצה לקצה, בעקבות אבדן של אדם אהוב או אירוע טראומטי דומה.

למרבה המזל איננו צריכים לעבור טראומה כדי להשתנות. אנחנו יכולים לייצר את השינוי בדפוסי החשיבה המזיקים, בדיוק באותה הדרך שבה הם התקבעו בתוכנו: בעזרת שינון וחזרתיות.

המדע כבר הוכיח שדיבור עצמי חיובי יכול לשנות את החיווט הכימי במוח שלנו, כך ששינון וחזרה של דפוסי חשיבה חיוביים, יהיה יעיל הרבה יותר, מאשר כל ניסיון אחר לייצר שינוי בחיים.

מה הן הצהרות חיוביות?


הצהרות חיוביות נחשבות לטכניקה מוכחת וידועה לשיפור עצמי, בשל היכולת שלהן לשכתב דפוסי חשיבה קבועים. הן יוצרות אשכולות של "מחשבות חיוביות" במוח שמחליפות את שטף המחשבות השליליות האוטומטי, ובנוסף הן מעלות את רמת ההורמונים שגורמים לנו לתחושה טובה.

כדי להבין איך ההצהרות עובדות, עלינו להבין שבכל רגע נתון בחיים, יש לנו "דובר" בתוך הראש שמנתח את מה שקורה בחוץ ומריץ פרשנות. הפרשנות הזו היא בצורת משפטים, תסריטים, דעות אמונות ורגשות, שהתקבעו בתת המודע במהלך חיינו, ועולים באופן אוטומטי לנוכח מה שאנו חווים במציאות. למרבה הצער, רוב התסריטים והמשפטים שאנו מריצים בראש, נובעים מפחד, ספק ודאגה והם תוקעים אותנו במקום.

הצהרות חיוביות עוזרות לנו לנקות את תבניות המחשבה ולחווט מחדש את המוח כדי שנאמין, שמה שאנו רוצים, אפשרי עבורינו. הן גורמות לנו להאמין בפוטנציאל שטמון בנו, ומעבירות את האחריות למה שיש בחיינו- לידים שלנו.

רוב ההצהרות החיוביות, מנוסחות בגוף ראשון ובהווה, ומתארות מצב שרצוי לנו, גם אם עדיין לא התגשם במציאות.

 כשאנו חוזרים על ההצהרות שוב ושוב, וחווים בגוף וברגש את התחושה שזו האמת שלנו, אנו דוחפים את תת המודע שלנו, לחפש הוכחות במציאות לכך שההצהרות נכונות, והוא נהיה רגיש לקלוט את כל מה שיוכל להוכיח את האמת הזו בסביבתו. כשתת המודע שלנו, מכוון כמו לייזר, הוא יתחיל להעלות למודעות שלנו, עוד ועוד דרכים, רעיונות והזדמנויות, דרכן נוכל להגשים את מה שאנו רוצים.    

כמה מילים מאורין 

הצהרות ככלי של המחפש הרוחני

הצהרות חיוביות מעוצבות כדי ליישר אותך עם חכמת הנשמה שלך ולסייע לך בכוונון עם השפע הבלתי מוגבל של היקום.

רוב ההצהרות מתחילות במילה "אני". ב"אני" זה שמשתמשים , יש להתכוון ל"אני הגדול יותר" , שמכונה "העצמי הגבוה", "הנשמה", ה"אני אלוהי". זה אתה שמחובר ל"אלוהותך", הנוכחות האחת של החיים, זאת שנמצאת בעומק הווייתך. "אני עליון זה" נוכח שם כדי להביע את עצמו. הוא פותח את הדלת כדי לחוות את עצמו במציאות חדשה, גבוהה יותר. זה הביטוי הגבוה של "האני" בנתיב הרוחני.

לעתים קרובות אנשים אומרים "אני" ומלווים זאת עם הצהרה שלילית, על ידי הוספת המילה "לא".
מאוד חשוב שתעצור בהכרה את עצמך כאשר אתה אומר זאת. רצוי שתשנה את מה שאתה אומר לעצמך, כאשר אתה מגביל את עצמך ומשקף זאת בחייך. שנה זאת כדי לשקף מציאות חיובית יותר!

בכל פעם שאתה אומר "אני" אתה מעורר את הנוכחות האלוהית שלך, "האני הנני האלוהי". אתה אומר "אני" ובכך קורא את עצמת היקום לבצע את מה שהצהרת.

אם כך, מה שנדרש זה, שתעקוב אחר ההצהרות שלך שנאמרות עם המלה "אני". הפנה באופן מודע את עצמת היקום שבתוכך, לממש את המציאות הטובה ביותר, דרך "האני האלוהי" שבתוכך. זוהי ערנות רוחנית. היא נדרשת דרך מחשבות חיוביות ונדרשת גם במילה המדוברת.

כאשר אתה אומר הצהרות בקול ואתה חש את מציאות ה"עצמה האלוהית" בתוכך כהרגשה, אתה תיצור במציאות מה שתרצה.

למילים עצמן אין כוח ! זו האנרגיה של ה"אני הנני", ההוויה בתוכך, שלה בלבד יש את הכוח להפוך מחשבות חיוביות למציאות.

תאר לעצמך את העצמה, האהבה והחכמה שנמצאים בחלק העמוק שלך עם הנשמה והרוח. השתמש בהצהרות אלה כדי לפתוח את הדלת לעושר מתנות התודעה של ה"אני האמתי", שמחכה לך בזמן הנכון. השתמש רק בהצהרות שמתאימות לך.

עצמת ההצהרות מוגברת כאשר יש לה משמעות ואתה חש בנוח. חוש זאת וצייר זאת בדמיונך כמתממש בחייך, כשאתה יודע שאתה ראוי לטוב הגבוה ביותר שיתממש בעולמך.

יש מספר דרכים ועקרונות להשתמש בהצהרות :

* מומלץ לכתוב הצהרות ואז לומר אותן לעצמך עם כוונה והרגשה ככל שאתה יכול.

* זה שאתה חוזר על הצהרות שוב ושוב זה לא יוצר מציאות.

* הכוח שיש בהצהרות הוא בחיות שלהן עבורך, כדי שתתחבר לכוונת הלב. זה נותן להצהרות לצמוח בהכרה, כאשר אתה אומר אותן. ככל שזה ייבנה כך, כוונה עמוקה יותר תיפתח בך.

* להאזין למדיטציות מונחות שעובדות עם ההכרה המודעת ועם תת המודע, העצמי הגבוה, הנשמה, והעצמי האלוהי זוהי דרך אפקטיבית מאוד ליצור שינויי תודעה.

* מסע מודרך עם ההכרה ותת המודע לוקח אותך לרמות עמוקות של הרפיה ושם ניתן להשיג תודעה גבוהה יותר.




באתר של אורין ודה בן יש הנחיה מודרכת במגוון הצעות. מה שסנאיה ממליצה, זה להתאמן בהצהרות מתוך הטרילוגיה של אורין : " לחיות מתוך שמחה", "עצמה אישית דרך הכרה מודעת", ו"צמיחה רוחנית". שלושת הספרים תורגמו לעברית.




אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם