אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

26 בספט׳ 2022

שידור אור להתמרת ההשתקפות של "התמכרות"



 link  How to connect and transmit on the Unity Metrix


ההתעוררות של מאסת התודעה

(פתיחה מארגון ילדי השמש)
משפחה יקרה,
המטרה הראשונה שלנו בפעילות רוחנית היא להגביר את אבולוציית התודעה האנושית על ידי העצמה של המשפחה הפלנטרית שלנו כדי ליצור תזוזה לעבר מציאות חסרת זמן של אהבה ואיחוד.

הפעילות הרוחנית שלנו נועדה להביא לשילוב עצמתי של קבוצה מלוכדת. על ידי משיכת אור אלוהי והעברת אנרגיה מרחוק שנתמכת מאוד על ידי שדה אנרגטי עצמתי, שמכונה רשת האיחוד הפלנטרית. רשת האור האנרגטית מאפשרת לנו להגיע להמונים בכל אזור שנדרש.

רשת האיחוד היא אחת מהכלים העצמתיים בהפעלת שינוי חברתי בסכלה המונית.

מדיטציה קבוצתית יכולה להוביל לירידה בפשיעה , מחלה ותמותה. היא יכולה להוביל לגדילה בשגשוג, אחווה, אופטימיות ושיפור ביחסים בינלאומיים.

רשת האיחוד היא רשת של נתיבים או מטריקס של תדר אנרגיה גבוה שהנו חלק משדה האנרגיה של כדור הארץ. מטרתו היא לתמוך באבולוציה של התודעה הפלנטרית ולהוביל אותנו לתודעת אחדות.

היא נראית כרשת אנרגיה שמחברת את התודעה הגבוהה יותר של כל האנושות. לרשת אור זאת יש יכולת לשמור, להתמיר, להעביר ולהעצים אנרגיה ביחס לטבע הממדי הגבוה שלה.

אנחנו כערוצי אנרגיה אנושיים של המטריקס הזה, יכולים לכוון כמויות עצומות של אנרגיה טהורה לאנשים, מקומות, אירועים וכדו'. ברשת האיחוד אנחנו לוקחים אחריות לעולם החיצוני, בכך שאנו מפעילים מחשבה וכוונה על גבי רשת האיחוד בחיבור מסונכרן שלנו יחד בשדה אנרגיה אחד שמעצים פעילות רוחנית קבוצתית שמכילה מספר רב של נשמות שמשתתפות בפעילות.


פתיחה לפני הפעילות
בבואנו לעשות פעילות זאת למען אחרים  אנו מבינים את משמעות הפעילות של כל אחד מאתנו ברשת האיחוד ואת העצמה שלה בחיינו כפרט וכקבוצה.

בדרך להשגת מסטריות אישית וקבוצתית ומתוך הבנה מי אנחנו באמת בפעילות זאת, אנו זוכרים לפני שאנו מצהירים, שאנחנו הננו האור על פני האדמה כאן ועכשיו.

תכלית חיי הנשמה שלנו זה להביא לביטוי את האור הרוחני בכל מחשבה הרגשה ופעולה שלנו בחיים, ממש כמו שמזדמן לנו בפעילות זאת.

אנחנו הכלי לביטוי אלוהי, שנועד לצוות, להפעיל ולהזרים שפע לטובת הכלל.

כאן ועכשיו אנחנו כבר מושלמים לצורך עבודת אור זאת לעולם. אנו זוכרים זאת ומקבלים זאת בשמחה, בהכרת תודה והבנה מוארת, שהשפע המוזרם לעולם דרכנו, מתממש גם בחיינו.

הצעות איך להתחיל שידור

- נרגע לתוך מרחב רגוע ונתחבר לרשת האיחוד במחשבה ובכוונה, יודעים שהמחשבה והכוונה של הלב הם מובילי האנרגיה לכל מקום, אדם, אירוע שהתודעה שלנו מחוברת אליו.

- ניקח כמה דקות להרגיע את פעימות הלב, נעמיק את החיבור עם הנוכחות האלוהית שבפנים.

- נצהיר על כוונתנו להיות כלי משדר של האור האלוהי.

- נצהיר על כוונתנו בעבודת אור ברשת, כשאנו מתמקדים בקבוצה, משפחה או אדם.

- נזמין את התאום הגבוה ביותר והטוב עבור כל אדם, מקום, או מצב.

- נזרום עם האינטואיציה שלנו והתחושה הפנימית.

- נחוש הכרת תודה. נודה לנוכחות האלוהית ונדמה את התוצאות שנועדו להיות משידור זה, כמוגשמות.


  (למי שלא משתמש באודיו באנגלית, מומלץ להקליט את קולו כמדריך, כדי להיות במיקוד פנימי מקסימלי)

הנחיה קבוצתית לשידור ברשת האיחוד

הרעיון המרכזי בשידור ברשת:

החלק הראשון -

חיבור פנימי לנוכחות האלוהית ועבודה אנרגטית לניקוי תבניות אנרגיה עם כל חלקי הגוף הפונדקאי, אותה ישות קולקטיבית שמחזיקה את התודעה של המאסה ההמונית ,כולל אלה שמכורים.

החלק השני -

משיכת אור וקריאה להתערבות אלוהית לעזרה למוסס את תבניות ההתמכרות בתודעת ההמון.

החלק השלישי- 

שידור קבוצתי ברשת האיחוד עם כוונת הלב וההכרה הגבוהה של חזון גבוה לאנושות המתעלה.

הנחיה חלק ראשון- חיבור פנימי ועבודת אור עם מאסת ההמון 

אנו מרגיעים את הגוף לתוך המרכז השקט בפנים.

יוצרים קשר למקור החיים, הנוכחות האלוהית שפועמת ביציבות בפנים.

מתאמים בראיה פנימית או תחושה את עצמנו בתוך הרשת הקריסטלית של שמאחדת אותנו כאחד.

מתמזגים בתודעה עם החברים בקבוצה על גבי הרשת עם תחושה של אהבה ואחדות, גוף אהבה אחד.

רואים את מרכז הקבוצה כתודעה אחת שמחוברת לליבת כדור הארץ.

מתכוונים לחיבור עם המערכת הסולרית של כדור הארץ בזרם אחד של אנרגיה עם השמש הפיזית.

מזמינים את הנוכחות המלאכית וכל מי שאנו רוצים לברך בשחרור מההתמכרות לסמים ואלכוהול.
 נביא אותם להכרה בלב עכשיו.

בהכרה שלנו אנו עוברים להקיף את כולם כקבוצת אהבה , נושמים כאחד,חשים אחדות עם הכל,כתודעה אחת ברשת....

כעת אנו עוברים לעבודת הדמיה עם כוונה להתמזג עם גוף פונדקאי סמלי שמייצג את גוף נשמת האנושות וכולל כל מי שרוצה להשתחרר מההתמכרות זאת. 

בפעילות זאת אנו משמשים כערוץ לאור אוניברסלי ומשדרים אור תבוני לשדה ההילה ולמערכות הגוף הסמלי כולל המוח , מערכת הדם והעצבים, גוף שמוחזק בהכרה שלנו בין שני ידינו. זה נשלם עם עוצמת הכוונה שלנו.

אנחנו מבקשים ששידור זה יתקבל על ידי החוק האוניברסלי שמבטיח שקבוצת אהבה זאת תשדר לטובת הנשמות הללו כאשר הנוכחות האלוהית שלהם מכוונת אותן.

הנחיה:

נביא גוף סמלי זה להכרה שלנו כחזון.

אנו נושמים דרך חיבור ההכרה והלב יחד.

אנו רואים גוף סמלי זה בין ידינו בתוך ספירה או בועה.

אנו ממלאים את הבועה באור צבעי הקשת דרך כפות ידינו.

בשבילנו זהו גוף תודעת ההמון על כל חלקיו עד גוף האור......

אנו עוברים לעבוד עם הגוף הרגשי שלו, כשהגוף הסמלי עדיין בין כפות ידינו, 
משדרים אהבה אלוהית....

נזרים אור בהיר לגוף הרגש שאנו מחזיקים בידינו בתוך הבועה...

כעת נראה את הגוף המנטלי שלו בין ידינו בתוך בועה.

ניצור קשר עם שדה ההילה שלו.

אנחנו מזרימים את התבונה האלוהית דרך חיבור להכרה הגבוהה שלנו,

נזרים את האור לתוך הספירה בידינו ,יוצרים קשר עם ההכרה הגבוהה יותר של תודעת האנושות.......

נמקם את ידינו בדמיון על גוף הפונדקאי שלנו, יד אחת על המצח והשנייה על בסיס הגולגולת, מתכוונים לתיאום עם תבונת  הדי.אנ.איי.  נשלח אור אוניברסלי ,עמוק לתוך תבניות הדיאנאיי של הגוף הפונדקאי בין כפות ידינו......

כשידינו עדיין אוחזות במצח ובסיס הגלגלת , נקרין פעימת לייזר של אור כחול, עמוק לתוך המרכז של המוח , כדי לעזור באיזון מחדש ממה שנפגע על ידי גורם ההתמכרות לאלכוהול וסמים ........

נשמור יד אחת על בסיס הגלגלת ויד שנייה נמקם על מרכז הלב, באזור של בלוטת הטימוס. נמזג את האנרגיה שלנו עם המערכת האנדוקרינית , יוצרים קשר עם כל הבלוטות בגוף, שולחים אור קוסמי דרך רשת הבלוטות , המערכת ההורמונלית והדם.......

עם יד אחת עדיין על בסיס הגולגולת נשים יד שנייה בבסיס של עמוד השדרה. נמזג אור קוסמי עם מערכת העצבים והמטריקס האנרגטי כולו......

כעת נמקם את ידינו על אזור מקלעת השמש של הגוף הסמלי. בנקודה מעל לטבור. נשדר את פעימות הלהבה הסגולה לתוך המערכות באזור זה בגוף. נראה את האור הסגול זורם דרך כל האורגניזם והתאים וחלקי הגוף הפנימיים של אזור זה. האור זורם ומביא תמיכה לכל תפקודי הגוף הפונדקאי ......

עדיין עם ידינו על מקלעת השמש נעביר אור של רצון אלוהי דרך מרכז זה. נטעין את הגוף הסמלי בעצמת הרצון האלוהי. נמשיך למלא את הגוף באור הרצון האלוהי.....

 מצהירים הצהרות למשיכת אור אלוהי .

חלק שני -קריאות למשיכת אור עבור עזרה והתערבות אלוהית 

נמזג את האנרגיה שלנו עם המילים שנאמר:

- בשם האל והנוכחות הגדולה של כל החיים , אנחנו מושכים התערבות אלוהית ממישורי האור לסייע בהתמרת ההשתקפות של ההתמכרות לסמים ואלכוהול בעולם. 

מי ייתן והם יבורכו בתמיכת השדה החי של אהבה אוניברסלית, חכמה וחמלה, כך ששינויים יוכלו להיעשות, בעודם לוקחים יוזמה של העצמה אישית לעבר סגנון חיים בריא ויציב.

מלאכים עוזרים, 

הביאו הבנה מוארת לקבוצת נשמות זאת, כך שהם יוכלו לדעת את התכלית הגבוהה יותר של חוויתם האישית עם התמכרות, עוררו אותם, במיוחד אלה עם אלכוהול וסמים. זמנו להם חוויה ישירה של ידיעה מי הם באמת כהתגלמויות שמחוברות לשלם האחד .

נוכחות אלוהית אהובה, פתחי את השערים של אור מעל תעשיית הסמים והאלכוהול כולה ומעל כל מה שמשויך לה כדי לשנות את מאסת התודעה מהשתקפות זאת, כדי לקבל זרמים של אהבה מתמירה והארה.

הטעיני את האור האוניברסלי של רצון וחכמה דרך ההכרה של הממשלות ואלה  אשר מאחורי תעשיות הסמים והאלכוהול. הפעילי זרמים בעלי עצמה בהשתקפות זאת, שיתמכו באבולוציית תודעת האנושות.

אנו קוראים למלוא השחרור ולפעולה האלוהית הנכונה! 

מי ייתן והתערבות זאת בתוך הרשת של אור אלוהי תיעשה מידית ותישמר לנצח, תופעל בעצמה ותתרחב תמידית, עד שתכנית האבולוציה האלוהית תתממש במלואה באנושות.

נצהיר: אנחנו חותמים פעילות זאת עם אהבה אלוהית!

חלק שלישי - שידור חזון גבוה לאנושות ברשת האיחוד:

כעת נפנה להקרין אנרגיה ניטרלית דרך רשת האיחוד, כדי לעזור לייצב את השחרור מהשפעת הסמים והאלכוהול. נהיה מתואמים לרשת הקריסטל הפלנטרית של תודעת איחוד , נרגע באחדות כל החיים. חשים שלווה נצחית זורמת דרכנו...... כעת נביא את תחושת השלווה לרשת האיחוד.....עם כוונה להרמוניה עבור כולם...נשדר זאת ברשת עכשיו....

דרך כוונת הלב נאמר:   בעזרת חוק האחד זה נעשה !  - נחוש הכרת תודה. נודה לנוכחות האלוהית ונדמה את התוצאות שנועדו להיות משידור זה, כמוגשמות.

*** ניתן כמובן לעבוד עם ההנחיה הזאת כל יום, עבור שחרור מכל סוגי התמכרויות, מהיצמדויות ששולטות על ההכרה וכוח הרצון שלנו, וכל דבר שגורם לתודעה האנושית להיות כלואה בידי כוח ששולט על הכרה חופשית בחיינו.


אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם