אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

5 בספט׳ 2022

לתת לרצון האלוהי להוביל אותך בספירלה העולה

במאמר זה אני פותחת נושא שמביא הבנה על התמונה הרחבה יותר של התפתחות רוחנית כאן מתגלה נתיב של התפתחות כל החיים יחד לטובתם הנעלה של כולם. זהו נתיב בלתי נמנע שעליך לזרום דרכו כאשר אתה מבין את התכנית הגבוהה של כל החיים שכוללת גם אותך. כאשר נכנסים לתוכו בהסכמה ועם הכרה מודעת, כל החיים משתפים איתך פעולה, אז ניתן להשיג את תכלית הקיום שלך דרך עבודה עם התבנית האלוהית שלך לחיים אלה.
הרצון האלוהי ~ הקדמה ~
אנרגיות עוצמתיות של  רצון אלוהי זורמות כעת לתוך האנושות. הן באות מממדים גבוהים יותר של אור, מהשמש המרכזית הרוחנית, מהכוכבים, ומתוך האדמה עצמה. 
היבט חשוב של אנרגיות חדשות אלה של הרצון האלוהי הוא, שהן נושאות  שער עבורך ועבור האנושות לחיות יותר בתיאום עם התכנית האלוהית של חייך ושל האנושות. אתה יכול להגביר את ההתפתחות הרוחנית שלך ולקחת את הצעדים הבאים שלך לאבולוציה רוחנית. 
האנרגיות של הרצון האלוהי שבאות כעת למישור כדור הארץ, מביאות צעד חדש עבור האבולוציה האנושית.  האנושות שלוקחת את צעדיה להיעשות מיזוג עם הנשמה והאישיות, מצטרפת לעולם הנשמות של הממלכה החמישית, של ההוויות הגדולות, המדריכים והמסטרים, והמוארים. 
האנושות היא חלק מהממלכה הרביעית של הטבע לאחר ממלכת החי, ממלכת הצומח וממלכת המינרלים. האנרגיות של הרצון האלוהי באות למישור הארצי כעת ומביאות לאנושות הזדמנות גדולה להתקדמות רוחנית. 
היבטים אלה של רצון אלוהי מביאים פוטנציאל להתמרה גדולה, כמו גם בלבול וכאוס, כאשר צורות אלה, מבנים, ארגונים , אמונות רווחות ומחשבות שאינן בתיאום עם התוכנית האלוהית, נושרות מהמציאות. צורות אלה שהן כן בתיאום, תתחזקנה ותקבלנה חיים חדשים. 
היבטים חדשים אלה של הרצון האלוהי יבואו לכדור הארץ בגלים.  גל גדול מאוד הגיע עם תחילת המילניום החדש ועוד הרבה גלים מגיעים במשך 25 השנים הבאות. כל גל מביא היבט חדש של רצון אלוהי וההשפעות מכל גל תפתחנה לחוויה במשך השנים. 
אנרגיות הרצון האלוהי יביאו השפעה גוברת על האנושות ולאט ובקביעות תעזורנה לאנושות לפתוח את התבנית האלוהית של חיי האנשים ולהשיג תיאום עם התכנית האלוהית של כל החיים. אנרגיות אלוהיות אלה מציעות לך הזדמנות גדולה להתקדמות רוחנית. 
כאשר אתה קורא לרצון האלוהי  לתוך חייך, אתה יכול לממש את התכלית שלך על כדור הארץ, יותר בקלות. לממש את התבנית האלוהית שלך בחיים ולתת שירות גדול יותר לאנושות, שזאת תכלית הנשמה.
מה הוא הרצון האלוהי ?
הרצון האלוהי הוא ההיבט של האל. זה הוא זרם אנרגיה הנושא הכול לאבולוציה גבוהה יותר. זרם זה הוא אנרגיה של אהבה בשילוב עם אנרגיות רוחניות שמוביל הכל לצמיחה, לחיות, ולסדר גבוה של הוויה. ביקום יש תכנית אלוהית שקיימת כאנרגיות רוחניות. הרצון הגבוה מזיז את העולם הפיסי והתודעה שלו לעבר האבולוציה הגבוהה יותר.
לבני האדם יש רצון חופשי להגיב לאנרגיות האלה ובאיזה דרך שהם בוחרים כדי לצמוח רוחנית. בחיבור לזרם אנרגיה זה יש הסכמה לכך שהחיים יקבלו סדר גבוה יותר. לכן יש לאפשר לדברים טובים להיכנס לתוך החיים כדי לקבל אותם. זה מתחיל בכך שאתם מאמינים בכך שמגיעים לכם  החיים היותר טובים, והכי מספקים שיש. 
הרצון האלוהי משמעותו הרצון לעשות טוב לאחרים, לשרת ולסייע לחיים. ככל שאתם מתכוונים לתת יותר לאחרים אתם מתכווננים יותר לרצון האלוהי. בכך אתם זוכים בגמולים רוחניים שמתבטאים בחיים עשירים בהם הרצון האלוהי אליו אתם מחוברים  יוצר את הטוב ביותר עבור כולם ומתוך כך גם את הטוב שלכם.
מסר מאורין ~~~

אתם יכולים להתמיר את התודעה שלכם ואז את חייכם כשאתם מזמנים את הרצון האלוהי לחייכם כדי לממש את התבנית האלוהית של חייכם ולהתקדם למקום מספק, בעוד שמי שמתנגד לאנרגיות החזקות האלה שמביאות לצמיחה, יכול להרגיש חולשה פיזית ועייפות. 

אלה אנרגיות של שינוי  למציאות רחבה יותר באפשרויות שלה. כך שאם אתם נאחזים בעבר  ומסרבים לעשות שינויים בחיים עם תודעה מורחבת יותר ולהתקדם, אתם תעברו תקופות שינוי אלה עם רוגז, בלבול וחוסר נוחות. אנרגיות אלה דוחפות את כל החיים  ליותר תיאום עם התוכנית האלוהית . 

כאשר אתם גמישים לשינויים , אתם נפתחים לנקודות המבט של הנשמה ומשחררים כל מה שגוזל ממכם אנרגיית חיים. בכך אתם בונים ספינה יציבה ששטה באופן חלק באוקיינוס של שינוי והזדמנות. אתם יכולים להתרומם מעל חוסר בטחון ורגשות עזים של אחרים מסביבכם. אתם נשארים רגועים ושקטים כשאתם מחוברים לנשמה שלכם וזורמים עם האנרגיות האלה במודעות, מהווים מעין מגדלור אור לאחרים בסערות חייהם.

 אני עובד עם הרבה הוויות אור גבוהות כדי לעזור לאנושות בלקיחת צעדיה הבאים באבולוציה שלה. אנחנו ערים לאנרגיות העוצמתיות של הרצון האלוהי שזורמות לאנושות ולהשפעות החזקות שלהן שהולכות ומתחזקות. רבים מאתנו מסורים לעזרה עבורכם בבוא אנרגיות אלה, כדי לעשות אותן קלות יותר, מובנות וזמינות לחייכם היומיומיים לשימוש להתמרה אישית . 

אני אלמד אתכם דרכים להיות מתואמים עם הרצון האלוהי, כך שתוכלו להשתמש בהן בדרך חיובית. האנרגיה על פני האדמה יכולה להיות נפלאה כאשר אתם מתחברים עם הרצון הגבוה ונסים יכולים להתרחש בחייכם. תלמדו לזרום עם גלי האור ולדאות במעלה הספירלה העולה. רצון אלוהי עובד יחד אתכם כדי לשנות את חייכם לטובה. אינכם צריכים להאמין בכך, אלא רק להיות נכונים  לזמן אותו ולזרום עם ההדרכה הפנימית שלכם כדי לדעת איזה צעדים לעשות בחיים.

קראו לרצון האלוהי להתמיר את חייכם 

אם אתם מזמנים לחייכם את הרצון האלוהי, אתם פותחים את התבנית האלוהית של חייכם ומתחברים לעצמי האלוהי שלכם. שאלו את עצמכם-

 האם אתם מוכנים להגביר את האהבה בחייכם ?

להרחיב את התודעה ולצעוד בנתיב גבוה יותר ? 

האם אתם מוכנים לשחרר דברים בחיים שאינם לטובתכם הגבוהה ?

 להיפתח לדברים שהם כן לטובתכם הגבוהה ? 

שאלו את עצמכם:

 כמה שמחה אהבה ואור אני מאפשר להכניס לחיי ?

האם אני מוכן לחיים שראוי לחיות אותם ? 

האם אתם רוצים זאת אבל חשים חסרי עצמה?

או שחלק בכם מטרפד כל מאמץ שאתם  עושים לטובתכם הגבוהה ?

 אינכם צריכים לסבול או להיאבק. כדי לדעת את עצמכם כנשמה ולחוות חזון מורחב או הבנה גדולה יותר ויותר עם יצירתיות בנתיב גבוה יותר. עליכם רק לזמן את הרצון האלוהי ולתת לו להביא לכל חלק בחייכם ובתודעה שלכם לרמה גבוהה יותר , לתבניות יפות יותר . הרצון האלוהי הוא זמין וקל להתחבר אתו כשיש לכם כוונה לכך. כשמתחברים אליו הוא חייב לענות. 

אתם מתרוממים אליו והוא יורד לתוך נשמתכם , הכרתכם , רגשותיכם וחייכם . עם האימון וההרגל לעבוד אתו הוא מגיע כהרף עין. אז ניתן להקרין אותו לתוך החיים , ליצור שינויים חיוביים ולשנות את התודעה שלכם  ואת הנסיבות החיצוניות שלכם. כאשר אתם מתואמים לרצון האלוהי של חייכם, אתם תורמים רבות לאנושות.

 גם זרם חיים אחד שמתואם לנשמה, שמודרך על ידי אנרגיות גבוהות ונמצא בהרמוניה עם החיים שלו ונשמות אחרות, יכול להשפיע על אלפי חיים באופן חיובי. בתרומה לאנושות אינכם צריכים לשנות שום דבר  חיצוני בחייכם. זה הרטט שלכם, האור הפנימי והאיכויות שאתם נושאים בכם שהם המתנות לאנושות.

בכל רגע של ביטוי אהבה, משיכת וקרינת הרצון האלוהי, אתם מגלים חמלה וחכמה, משרתים את האנושות בדרך גבוהה יותר. האיכויות הגבוהות שנפתחות בכם קורנות החוצה ומרימות את כל החיים לאוקטבה גבוהה יותר.  חיים עם שמחה ויופי קורנים באופן טלפתי דרך אלפי אנשים ופותחים את הפוטנציאל עבור כל אחד. 

===

לחיים שבאתם לחיות יש תכלית גבוהה. באתם לפתח את עצמכם ולשרת את האנושות בדרך שלכם. בשירות זה כל אחד מתפתח וקורן יותר אור. זו היא התיישרות עם הרצון האלוהי. כל אחד בא לעשות משהו שמיוחד לו. זה יכול להשתנות מזמן לזמן ולכן יש להיות בקשר עם החזון של הנשמה כל הזמן.


 כל מה שאתם אוהבים לעשות עם הכישורים שלכם משרת אחרים באיזה אופן. החלומות שלכם ומשאלות לבכם  נובעים ממסרים של עומק ההוויה וחשוב לטפח אותם.


לפני שבאתם לחיים אלה ידעתם שיחולו שינויים במישור האדמה וסדר והרמוניה יכנסו לעולם כאנרגיות וישפיעו על החברה, והחיים שלכם. לכן בחיים אלה אתם מוכנים לשנות יותר דברים בחיים ולבסס את האנרגיות האלה הכי טוב בחיים.


אם אתם תוהים מהי תכלית הנשמה שלכם, אז אחרי שאתם עושים עבודת אנרגיה, לפני נקיטת פעולה, התחברו במחשבה עם הזרם האלוהי והיו איתו בזרימה, חשים שאתם רוכבים עליו והוא מוביל אתכם ליעדכם. בכך שתתחברו פנימה לעצמי האלוהי שלכם , כך תקבלו הדרכה בצורת מחשבות ורגשות איך ליצור תוצאות טובות בחייכם.


כאשר יש לכם הרגשה מזמינה, פתוחה וחיובית אתם יכולים לפעול. במצב זה אתם לא זקוקים למאמץ גדול כדי לקבל תוצאות. זה נוגע לכל פעולה שעליכם לעשות כדי להתקדם במימוש החזון שלכם. כאן נדרש לפתח ערנות לאנרגיה שלכם. זה אפשרי אם ישנה הבחנה מה אתם מרגישים בנוגע לעניין.

המסרים שאתם מקבלים מהעצמי האמתי שלכם, הם עדינים ואוהבים תמיד. לכן כדי לקבל ממנו תשובה , הירגעו והיכנסו למצב של שלווה. לקבלת החלטות יהיה עליכם להציב מטרות ולהפעיל את הרצון שלכם עם חכמה .

בנתיב הזה כל מה שזורם אתכם הוא המתאים , אבל לעתים אתם צריכים להיות יותר משוכנעים במטרה שלכם ואז יתכנו מכשולים בדרך. אם הצלחתם להתגבר עליהם, המשיכו. אם הדלת נשארת סגורה , הרפו וחפשו דרך אחרת.

לעתים אתם לא יודעים אם החלטתם את הדבר הנכון. לכן חשוב להיכנס פנימה ולקבל מסר פנימי. לעתים יש פשוט להמתין עד שדברים יקרו . מאוד חשוב להיכנע לתהליך ולבטוח במה שקורה. גם הגוף הפיסי מגיב לכך, חוץ מהרגשות והמחשבות. הקשיבו לו.

זכרו שנועדתם לחיות חיים מלאי שמחה, לכן עשו מה שאהוב עליכם. זו היא התיישרות עם הרצון האלוהי שרוצה תמיד את טובתכם.

~אורין~


- link  *Divine Will article from Orin

Exercise   link with the Divine Will 


***ניתן ללמוד הרבה על הרצון האלוהי, דרך מאמר של סמדר ברגמן.היכנסו לדף זה וקבלו את הסיפור של סנאיה רומן וניסיונה עם החיבור לרצון האלוהי בנתיב הצמיחה שלה, בליווי של אורין.
**
ניתן ללמוד איך להסכים במודע לקבל 
את הטוב הגבוה יותר בהנחיה של אורין


העקרונות בנתיב הצמיחה הרוחנית מלמדים,

 שבנתיב הגבוה יותר של התפתחות ,

אתה מתחבר לעצמי הגבוה שלך, דרך הלב.


כך אתה יוצר את המציאות שלך

 לטובתך הנעלה ולטובתם הנעלה של כל אלה 

שחיים בעולמך ואז כשלכולם טוב גם לך טוב.


ממקום זה היקום שקורא את כוונת לבך,

מזרים אליך אנרגיות עם איכויות גבוהות

 של אהבה ושפע למימוש חיים מספקים ומאושרים.


***

ניתן לתרגל את הקול הפנימי, להדרכה 

כדי להיכנס לנתיב הגבוה יותר שלך.
כדי לקבל הדרכה פנימית, יש להקשיב ללב. דרך וידאו זה תלמדו לעשות זאת. אם יש צורך, ניתן לחזור על ההנחיה מספר פעמים עד שתתקבלו תשובה. לעתים התשובה תהיה ברורה לכם בזמן המדיטציה, ולעתים היא תגיע בהמשך. שימו לב לרעיונות שונים שעולים במהלך הימים שלאחר התרגול כי התשובה יכולה להופיע בדרכים שונות. תמונה, תחושה, פגישה עם מישהו או כתבה בעיתון , הן רק חלק מהדרכים בהן הלב מאותת לכם.
***

במאמר החשוב הבא נמשיך להכיר יותר את  הרצון האלוהי בחיינו
ואיך לממש אתו  מה שנדרש לחיים בספירלה הגבוהה יותר

קישור למאמר 




אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם