אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

6 באפר׳ 2023

לנקות חסימות אנרגטיות עם העצמי האלוהי

מהי המשמעות של לנקות אנרגיה ?
במהלך יומך אתה נחשף לאנרגיות שונות שמקורן במחשבות, אמונות, רגשות, תפישות, פחדים, דאגות או מצבים מטרידים. רוב האנרגיות האלה הן השפעות מתודעת ההמון. הן באות מאנשים מסוימים, מהמדיה. אלה אנרגיות לא אישיות שלא באות מהעצמי האמתי שלך. 
הן עתיקות במקור שלהן והן באות אליך כאשר אתה נפתח לפחד, לכעס שנובע מאמונות מגבילות שאימצת, או השפעות שליליות עליך שבאות מהעולם החיצוני. אתה יכול ללמוד כמה קל לשחרר אותן, כשאתה מבין מהו מקורן.  
שים לב מתי אינך בריכוז של הכרה בהירה, או מאוזן. ייתכן ואז אתה עייף, או מוטרד.  כשאתה מבין שהם רק השפעה חיצונית עליך, או שהם זמניים כתפישה שגויה שלך, אתה יכול להתחיל לנקות זאת בהצהרה שהם אינם אתה !
העצמי האלוהי שלך תמיד מנסה להשיג אותך ולשלוח אליך הארה, אהבה וחוכמה כדי שתוכל לחיות את החיים דרכו. אתה יכול להיפתח לכל המתנות שלו עבורך כאשר אתה יוצר חיבור אתו. לשם כך עליך להתכוון שזה יקרה. זכור, עצמי זה הוא אתה כך שאתה נפתח לחלק גדול יותר בך, לעצמי הפנימי ביותר שלך.

העצמי האלוהי שלך מסוגל לפרוץ דרך המגבלות של האישיות שלך והתפישות של האישיות שלך ולפתוח לך דרכים חדשות לחיות ולהיות. חיבור עם העצמי הזה מביא לתחושה של זרימה. כמו להיות בתנועה על הספירלה העולה.

פתח את לבך ושחרר את כל המחשבות או הרגשות שהנם פחות אהבה לעצמך ולאחרים. אותם אלה שמונעים ממך מלשמוע את קולו ולדעת את חוכמתו.

שחרר את כל מה שחוסם אותך לנוע קדימה בכל שטח שהוא. הסר ספקות או הפרעות שלא נותנות לך להיות בנתיב הגבוה שלך.

עזוב את המחשבות, הרגשות והאמונות שעוצרות אותך מליצור חיים של יופי, שמחה, הרמוניה ושלום. מוסס מהכרתך את כל התשוקות וההיצמדויות שמשאירות אותך ביצירה חוזרת של העבר.

אמץ את אלה שנותנות לך כוח, ואומץ להשתחרר. שמשחררות אותך מהפחד לשנות, או מהחדש והלא ידוע, בו צריך לקחת צעד קדימה כדי להיות העצמי האלוהי בחיים.

הם ישחררו אותך מכל דבר שכובל לנתיב הנמוך יותר ולחיים פחות שמחים. וותר על הדימויים השליליים שלך כמו בקורת-עצמית וכל מה שגורם לדעתך כשלון בחייך.

שחרר אשליות או תפישות מנטליות שמונעות ממך לראות את צעדיך הבאים ואת הנתיב הגבוה שלך.

תמיד חפש את הסיבה לנסיבות שליליות בחייך. כך לא תיצור זאת שוב. כאשר אתה פונה לעצמי-האלוהי שלך ויודע שאין דבר שעצמי נעלה זה לא יכול !

צעדים אותם תיקח כדי לנקות את האנרגיה הלא הולמת שאספת :

- צור קשר עם העצמי האלוהי.

- הצהר שעצמי זה הוא זהותך האמתית.

- אם עדיין נשארת בך הרגשה, מחשבה או אנרגיה שהנה מטרידה, התכוון לטהר זאת כך שתוכל לחוות שמחה והרמוניה, שהנם מצבך הטבעי.

- התחבר לעצמי הרוחני הזה במרכז ההוויה שלך. אתה יכול לחוש אותו כאור קורן, בהיר. בחיבור זה לעצמי-האלוהי

-בחיבור זה, הכר בכך שאין עוצמה גדולה יותר משל העצמי האלוהי שבתוכך. חשוב על האנרגיה הלא הולמת שתרצה לנקות כלא אישית שאין לה עוצמה עליך.

- חוש את האור הקורן הנובע ממרכז ההוויה שלך זורם לתוך כל מה שאתה מזהה כחוסם אותך, כולל מחשבות, רגשות, זיכרונות או אמונות.

- כאשר האור הבהיר נע מלבת ההוויה שלך, הכר בכך שאנרגיות לא רצויות אלה אינן אמתיות ואין להן עוצמה כשאתה מוכן לשחרר אותן. שום חוק רוחני אינו תומך בהן.

- באור הרוחני שלך הן נעלמות בקלות. ראה אותן נעלמות אל תוך ריק.

- תן למושלמות אלוהית להראות את עצמה לאחר שהסרת אנרגיות אלה. ראה כמה נפלא אתה מרגיש כאשר אנרגיות נמוכות אלה הוסרו.

- היפתח לקבל הדרכה פנימית אודות פעולות שתרצה לקחת כדי לפתוח את המושלמות האלוהית בחייך, כעת שפנית לה מקום.

- ייתכן ותקבל תחושה, או הרגשה, או תמונה מנטלית, או שפשוט תיווכח שמצבים לא רצויים או מחשבות ורגשות פשוט נעלמו.

- התאמן בניקוי זה וכך תוכל מהר יותר להכיר מתי אתה מושפע מתודעת ההמון ומתי נדרש לך לשחרר מחשבות לא רצויות, או רגשות ואמונות כוזבות. ככל שתתמיד בכך, הם לא ישלטו בך יותר.

- כך אתה לומד שאנרגיות לא הולמות אינן חלק אמתי בך. ככל שתתמיד בעבודת ניקוי זאת תמצא שיש פחות צורך לנקות וחייך יתמלאו שלווה וייעשו הרמוניים.

- אתה נעשה חופשי יותר וכך יכול לפעול יותר כביטוי של העצמי הפנימי האמתי  שלך.

         מה אתה חש במצב הכרה בהיר ?
במצב הכרה כזה האור של האלוהי בך זורח דרכך. אתה חש ביטחון, תקווה, חיוניות, שמחה ובעל השראה ותובנות. אין יותר חרטה וצער, או פחד. פתרונות באים בקלות לחייך. מה שנחווה כבעיות נעלם ואתה חש טוב כלפי חייך.  ככל שאתה מנקה ומפנה את מה שאינו הולם, אתה משיג עצמי בהיר, צלול ומאוזן. אינך פונה להאשים מישהו בחוץ במה שקורה לך, כי אתה מבין שגם הם מושפעים מאנרגיות ההמון הלא אישיות בעולם. 
כתוצאה מניקוי זה מושלמות אלוהית מתגלה. אתה פותח את הדרך לטוב הגבוה יותר שלך וכך העצמי האלוהי שלך מגלה את עצמו בחייך יותר, כפוטנציאל גבוה שתמיד היה שמור עבורך. עם העצמי הגבוה שלך אתה מזהה מה נועד לך ומה לא, כדי ליצור עתיד טוב יותר לך ולסביבתך.
  ניקוי חסימות לפי הנחיה מאורין 

סרטון  להאזנה - ההנחיה בעברית
 



 Clearing Energy with Your Divine Self:

למי שמעוניין ללמוד 

ישירות עם אורין - קישור 




אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם