אני הנני הדרך, האמת והחיים

בבלוג זה אתם לומדים להכיר בזה שפוטנציאל אלוהי נעלה נוכח בכם ומתגלה דרך מודעות ערה של הנשמה כאשר אתם בוחרים בהנהגת העצמי העליון שלכם כדי לבטא את המורשת האלוהית שלכם. עצמי נעלה זה נקרא "אני הנני אהיה אשר אהיה" ומשמעו אני הנני ביטוי אלוהי בבריאה.

הצלם והדמות של הבורא בבריאה

הצלם והדמות של הבורא בבריאה
האלוהיות נוכחת בכל אחד בלבת הווייתו והיא מתממשת דרך ביטוי מודע של האדם כנשמה אלוהית בבריאה. דרך לימוד הדרך והאמת לחיים אלוהיים נשמת האנושות המתעוררת מודרכת למחזור התפתחות חדש בתודעת אחדות

15 בדצמ׳ 2023

רוח השלום - לחוות שלווה פנימית עמוקה

הקדמה

זוהי מדיטציה מונחית להגברת היכולת שלך לחוות שלווה פנימית - מאת אורין

זה הוא מסע נפלא לנקות אנרגיות ששומרות אותך מלחוש שלווה. הוא נועד להגברת השלווה הפנימית דרך חיבור להרבה הוויות אור גבוהות ולהבת השלווה האלוהית. אתה יכול לשחרר כך מתח ולחוש יותר שלווה. ניתן לעשות אותה עם חברים או לבד, לשלוח החוצה לעולם את רטט השלווה שלך  דרך מעגלי אור מתרחבים בעולם. כך אפשר לסייע לאנושות לזמן את רוח השלווה ולהביא שלום לכל החיים על פני האדמה. 

- קישור לשמיעה- 27 דקות- מדיטציה  של שלווה

 המדיטציה המונחית של אורין

ברכות מאורין ומכל הוויות האור שנמצאות כאן.

 כאשר אתה נושם פנימה, דמיין שאתה נושם אור, מזמן אור לעצמך. עם השלווה הפנימית שלך דמיין שלפניך ישנו מלאך של שלום, הוויה שליווה שנמצאת כאן כדי לעבוד אתך עכשיו. חוש ששלוותך גדלה יותר כאשר כל הטרדות שלך נראה שמורמות מעל כתפיך.

המלאך הסולרי נמצא אתך. זה המלאך של נשמתך, אתו אתה חש את עצמך בשלווה. עם שלווה זאת אתה נעשה מתואם לממלכה המלאכית, לאווירה משופרת של אהבה, הרמוניה, שמחה, קלילות. גלי אנרגיה זאת סובבים אותך כשאתה שליו והנך מגנטי לאור ולהוויות המלאכיות.

מלאך השלום והשלווה שמולך מביט לתוך עיניך ושואל אם אתה מוכן להכיל רמה חדשה של שלווה והרמוניה בחייך. אם הנך מוכן, הוויית אור זאת אוחזת בידה להבת שלווה שמנחמת ומרוממת. אתה יכול לקחת להבת שלווה זאת בידך ולהביא אותה לתוך לבך, לתת לה לגדול ולהקיף את גופך.  זוהי להבה שנובעת מרמות גבוהות ביותר של אהיה אשר אהיה, מהאחדות. 

כאשר אתה מאפשר זאת, להבה זאת ממלאת את כל החלקים של עצמך והם נעשים לשלם מוכלל אחד. כל מה שהפרדת בעצמך במאבקים נגד עצמך, אתה משחרר כעת את המאבק הפנימי. אתה יכול לשים להבה של שלווה זאת בכל שטח בחייך שבו אתה חש חוסר הרמוניה. בעשותך כך חוש שאתה מתמלא ברטט גבוה יותר של שלווה. אתה יכול לומר לעצמך: " אין שום בעיה , ישנה רק שלווה והרמוניה " ! 

ממקום זה של שלווה, אתה רואה לפניך את המלאך הסולרי שלך, מלאך נשמתך. מלאך זה מציע לך רטט של שלווה, חוויה של שלווה שהנה עמוקה ומוחשית יותר בכל רמה- פיזית,  רגשית ומנטלית. התחל לחוש הדהוד עם שלווה זאת כאשר המלאך הסולרי שלך עובד אתך, כדי לקחת אותך כעת למצב חדש של שלווה בתוכך.  

משהו ברמה עמוקה מאוד של הווייתך מתואם מחדש לרטט נרחב יותר, לרוח של שלווה שהנה ישות אמתית מאוד שמחזיקה בפוטנציאל של שלווה עבור כל אדם ועבור הפלנטה. בעזרת מלאך השלווה הזה והמלאך הסולרי שלך וכל ההוויות של האור שאתך, אתה מתואם מחדש כך שזה יהיה זמין מידית ואתה תוכל להיות לפיד של שלווה. 

 כעת תן לזה להתחיל, אפשר לתיאום לקרות. אתה תחוש זאת כתחושה מוגברת של הרמוניה, בהדהוד ובהתרחבות של שלווה עמוקה, כמו אין יותר מחשבה בהכרה או צורך לעשות משהו. כעת תן לרוח השלווה לזרום דרכך והחוצה לסביבתך, לתוך המולקולות והאטומים של ביתך, אל תוך כל צורות החיים מסביבך. 

אתה לפיד של אנרגיה והכול קיים ביחס מושלם אתך ולכל דבר אחר. אתה הרמוני עם כל היקום והמקצב שלו ושל הוויות האור הגבוהות יותר. שם המימוש קל יותר. השלווה שבך ממקמת אותך בזרימה של חיים גדולה יותר, זאת של העצמי האלוהי של כל החיים. 

תן לשלווה לזרום לגופך הפיזי, הרגשי, המנטלי והאתרי. כל האטומים והתאים בגופך מתחילים להיות מתואמים במלואם לרוח השלווה. זה ממוסס את כל חוסר התיאום והתבניות של מחשבה שלא היו בהרמוניה וזרימה. אתה מתואם ברמה התאית כמו הייתה לך אנטנה בתאים שמוצאת רטט חדש שמתייצב בקלות. מביא אור ואנרגיית חיים והרגשת שלמות. 

כעת תן לאנרגיית השלווה לזרום לתוך גופך הרגשי ולהרגיע את מי-הרגש והרטט שלהם. לשחרר את הנשימה ואופן הנשימה. לנקות ולטהר אותך. כך אתה יכול להתמודד עם העולם בתחושת ביטחון ואמון ולתחושת הכניעה לרוח הפנימית, לפתיחות, לשמחה וזאת משלוותך הגוברת. 

רוח-השלווה, מלאך השלווה והמלאך הסולרי של הנשמה יחד עם הרבה הוויות אור עובדים אתך ברמה גבוהה של אור, כי הסכמת והתכוונת להשיג רמה חדשה של שלווה. כעת תן לזה לזרום לתוך גופך המנטלי כדי לשחרר תפישות מנטליות ששומרות עליך כבול למאבק, למלחמה פנימית. כעת הרגש שזה פוחת כמו בלון שהתרוקן. 

כך אתה יכול לחיות במצב של הרמוניה עם היקום, עם עצמך, עם אחרים. אתה מתחיל יותר להדהד ולהיות הרמוני עם המחשבות והאמונות שקל אתן לשמור על שלווה. אתה יודע שאתה ראוי לשלווה והרמוניה ואתה יכול להישאר במצב זה, לא משנה איזה אנרגיה יש מסביבך. למען האמת כאשר אתה נשאר במצב זה של שלווה אתה מציע אותה לכל מי שסביבך. 

אתה משיג בתודעה יכולת יותר להתבונן ולדעת מיד כאשר משהו מטריד אותך. אתה יכול עכשיו לשחרר כל תגובה. אתה פונה מכל פיתוי לצאת מהזרימה השלווה ואתה נתמך בכל דרך על ידי הוויות האור שמריעים לך ורוצים זאת עבורך יחד עם הרצון האלוהי שרוצה זאת לטובת כולם. 

כעת פתח את הגביע של מרכז הראש שלך כדי להיות לפיד של שלווה. מרוח השלווה תן לזרימה זאת לתוכך כמו הייתה נהר של אור. מקיפה אותך באור יפה, טהור ומושלם. ממלאת את ההילה שלך עם תבניות אור יהלום שמביא תודעה של שלווה , הרמוניה ותחושה טובה. 

חוש את ההילה שלך נעשית קורנת כמגנט ומתרחבת, כאשר אתה מצטרף יחד עם רבים שנושאים אותה כוונה כמוך. אתה בונה לך מצבור של שלווה בתודעה הרמונית אותה אתה משתף עם אחרים. כעת יש לך יכולת מוגברת לפנות הצידה מכל מה שיכול להוציא אותך משלווה. 

בתיאום זה התחזקת כעת באור הזה שנושא מהות שלווה, שפע של הרגשה טובה, שמחה, הרמוניה, טוהר, חופש וחזון גבוה. כך עם האור שנשפך דרכך ודרך כל אחד בעולמך בכל מקום שיש בו כוונה של שלום, אתה רואה שדה מאוחד שנוצר, נתמך באנרגיית הוויות אור רבות.

ככל שאתה קורן באור השלווה, כך אתה מקבל יותר אור. אם כך התחל לקרון שלווה לכל אחד בחייך. לחברים, ללקוחות, למי שמזדמן. חוש שאתה מתחיל להיות כך מרכז קורן של שלווה. מחזיק הדהוד זה שלך עם רוח השלווה האלוהית. 

תן למעגל להתרחב. איך זה להרגיש כה עצמתי כלפיד של שלווה שקורן בעיר שלך ?

זה יכול בהחלט להביא לשינוי. השלווה שלך נעשית כה יציבה, כאשר אתה מצטרף להוויות האור ולכל בני עירך שנושאים כוונה של שלום. חוש את השלווה שאתה יוצר בקרינה לחיות ולצמחים בעירך, לאינטראקציה בין אנשים בעיר עם תבניות מחשבה ורגשות של שלווה.

הבט בעיניך הפנימיות על כל רמה איתה ניתן לעבוד כך.  בעשותך זאת הבחן שאתה מתחיל להתרחב יותר עם השלווה גם לארצך. אתה מהדהד בשלווה עם כוונה של שלום עם אנשים נוספים בעלי אותה כוונה. אתה הנך הלפיד של רוח-השלווה שמעביר איכות זאת לכל מי שמוכן לקבל אותה. כך זה מגביר את יכולתך להחזיק ולשמור על שלווה בחייך. 

זה מרחיב גם את המודעות שלך למעגל של ישויות האור שמחזיקות באיכות זאת עבור הפלנטה. היפתח כעת לחוש הוויות אלה. כל מי שנמצא באור זה, מצטרף אליהם. הצטרף עם עצמת השלווה שלך אליהם. זוהי עצמת קבוצה. 

כולכם, אלה שמחזיקים את קרינת השלווה ומחליטים להימנע מכל דבר לא הרמוני ולקרון שלווה בכל רגע, אתם מוסיפים אור לקבוצה שממוקדת בשלווה ושלום עבור האנושות. דעו שהנוכחות שלכם מורגשת כתרומה לשלום והיא נקלטת על ידי הוויות האור  האלה. האור שלהם כעת נפתח יותר אליכם כדי ליצור יותר שלווה והרמוניה, יותר זרימה בחייכם.  זה ממגנט את כל הטוב שיש בזרימה גדולה זאת. כך אינכם צריכים לעבוד קשה.

 אתם רק נפתחים להזדמנות שמתגלה בכל רגע נתון. זה דומה לאיסוף פרחים בשדה בו אתם נמצאים. כך אתם מהדהדים עם אור השלווה, מתבוננים מסביב על הפוטנציאל שלא מומש כמו על פרחים. בהתבוננות זאת פרחי לוטוס נפתחים באור השמש.  כעת עליכם להרים פרח אחד, מתנה שחוזרת אליכם ותוכלו לשים אותה בתוך הלב, שנפתח לרטט חדש של שלווה בתוככם. בכך אני מאחל לכם יום טוב !

 - תודה לאורין -





- קישור לשמיעה- 27 דקות- מדיטציה  של שלווה

אין תגובות:

סה"כ צפיות בדף

רשומות פופולריות

מסע הנשמה חזרה אל האור

מסע הנשמה חזרה אל האור
להיות העצמי הגבוה - אתר זה מדריך אתכם במסע הנשמה חזרה הביתה אל האור, דרך יישום חוקי היקום אותם תכירו כאן מקרוב. דרך חיבור להכרה האוניברסלית אתם תוכלו לחוות את עצמכם כנשמה שחיה בכל רגע במודעות למטריקס האנרגיות סביבה. נשמה המתגלה כהרמונית, מחוברת ליקום דרך מודעות ערה לכל החיים🤍 מעבר לאתר בלחיצה על התמונה

מאמרים אחרונים מאתרים ובלוגים נוספים שלי

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק

הנכם מוזמנים לדף הפייסבוק
לחצו באייקון כדי לאהוב, להגיב ולשתף אחרים במה שקבלתם